دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1396 - 06:47
20 میلیون هوادارآبی‌ها چشم انتظار تصمیم هیات مدیره

پایان تلخ «منصوریان» در استقلال یا باز هم ابقای مشروط

جلسه فوق‌العاده هیات مدیره استقلال امروز در شرایطی برگزار می‌شود که قرار است طی آن در خصوص ادامه و یا قطع همکاری با منصوریان تصمیم گیری شود.
کد خبر : 212473

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، استقلال چهارمین شکست خود در لیگ‌برتر را تجربه کرد تا وضعیت این تیم بحرانی‌تر از قبل شود. این شکست در حالی در کارنامه آبی‌ها ثبت شد که هیات مدیره استقلال در تاریخ 5 شهریور در جلسه‌ فوق‌العاده خود به منصوریان دو بازی فرصت داد تا به وضعیت آبی‌‌ها سروسامان دهد.


استقلال در اولین بازی به مصاف تیم دسته اولی گل‌گهر سیرجان در رقابت‌های جام حذفی رفت و موفق به عبور از این تیم شد تا یکی از دو خوان را با موفقیت پشت سر بگذارد اما منصوریان برای اینکه چا پای خود را روی نیمکت لرزان استقلال محکم کند نگاه ویژه‌ای به بازی مقابل پارس جم در رقابت‌های لیگ برتر داشت؛ تیمی که به رغم اینکه اولین فصل حضورش را در لیگ برتر را تجربه می‌کند اما در پایان هفته ششم با 16 امتیاز بر صدر جدول تکیه زده است.


منصوریان به امید پیروزی و یا حداقل کسب یک امتیاز تیمش را به جم برد اما جریان بازی آن طور که سرمربی ‌آبی‌ها دوست داشت پیش نرفت و استقلال به تیم ده نفره جم با نتیجه دو برصفر باخت تا او مجبور شود 50 دقیقه خودش را در رختکن ورزشگاه جم حبس کند و با اسکورت سوار اتوبوس شود.


منصوریان شب گذشته حرف‌ها و شعار‌هایی را از هواداران استقلال شنید که به خواب هم آنها را ندیده‌بود. او دیشب فهمید هواداری که او تا پیش از آن «پز» داشتن آنها را می داد حالا مقابلش ایستاده‌اند. امروز شرایط برای منصوریان سخت‌ است و عرصه برای کار کردن او تنگ‌تر از همیشه.


امروز راس ساعت 16 قرار است مدیرانی که 180 دقیقه به منصوریان فرصت داده بودند در باشگاه استقلال گرد هم جمع شوند و در مورد سرنوشت کادر فنی استقلال تصمیم‌گیری کنند.


این جلسه امروز در حالی برگزار می‌شود که شاید مدافعان سرمربی آبی‌ها در جلسه قبل هم دل دماغ زیادی برای دفاع از منصوریان نداشته باشند.


امروز نگاه 20 میلیون هوادار استقلال که دیگر تحمل کری خوانی هواداران پرسپولیس را ندارند به باشگاه استقلال و پایان جلسه هیات مدیره این باشگاه است تا بینند مدیران انتصابی آبی‌ها چه نسخه‌ای برای بیرون رفت تیمشان از این شرایط بحرانی می‌پیچند.


به هر حال باید صبر کرد و دید که چه اتفاقی قرار است در استقلال بیفتد. اینکه منصوریان دوباره می‌تواند از هیات مدیره استقلال رای اعتماد بگیرد و یا اینکه وی پایانی تلخ در استقلال خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته