دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1396 - 13:31
فرشته کریمی در گفت و گو با آنا؛

با تمام توان می جنگیم تا قهرمانی ترکمنستان را از آن خود کنیم/ آنقدر که فوتبال در ایران مطرح است فوتسال این شرایط را ندارد

ملی پوش فوتسال ایران گفت: شرایط خوبی برای حضور در بازی های داخل سالم آسیا داریم و برای قهرمانی به میدان می رویم اما قول آن را نمی دهیم.
کد خبر : 212353

فرشته کریمی ملی پوش تیم ملی فوتسال بانوان در گفت و گو با خبرنگار آنا درباره بازی های داخل سالن آسیا گفت: «خدا را شکر تیم ما بعد از تغییر کادرفنی شرایط خوبی پیدا کرد. ما یک اردوی آماده‌سازی جهت حضور در بازی های داخل سالن آسیا در تایلند داشتیم که اگر به این اردو نمی رفتیم به طور حتم از تیم‌های هم گروه خود عقب می ماندیم. در بازی مقابل تایلند به خوبی تکنیک ها و تاکتیک هایی که در تمرینات داشتیم بر روی این حریف را پیاده کردیم اما در بازی دوم نتیجه را واگذار کردیم که آن هم به دلیل استفاده از بازیکنان جوان‌تر بود تا کادر فنی تیم را بسنجد و نتیجه در بازی تدارکاتی برای ما مهم نبود.»‌


وی به حریفان ایران در بازی های داخل سالن آسیا اشاره کرد و گفت: «حریفان اصلی ما در این بازی‌ها ژاپن و تایلند هستند. تیم ما در این رقابت‌ها با تیم‌های فلسطین و تایلند همگروه شده است. ما در مدتی که تمرینات را پیگیری می کنیم تاکتیک‌های حمله‌ای و دفاعی را در دستور کار قرار دادیم و همه هدفمان این است که برای قهرمانی به میدان برویم البته قولی از این بابت نمی‌دهیم اما همه تلاش خودمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را به دست آوردیم.»


کریمی عنوان کرد: «خدا را شکر فوتسال بانوان به درجه ای از رشد رسیده که همه مردم از ما انتظار توقع کسب مدال دارند، اما واقعا پیش‌بینی نتیجه در مسابقات داخل سالن آسیا سخت است چرا که گروه بندی تیم ها در این دوره از بازی‌ها کمی سخت و عجیب است. همه تیم‌های حاضر در این مسابقات در سه گروه سه تیمی قرار دارند که از هر گروه تنها تیم نخست به همراه بهترین تیم دوم صعود خواهد کرد. بنابراین بازی‌ها حالت حذفی دارد و اگر یک تیم در بازی نخست خود نتیجه‌ را واگذار کند احتمالا از گردونه بازی‌ها حذف می‌شود. بنابراین کار سختی را پیش رو داریم امیدوارم فردا در اولین بازی خود مقابل فلسطین پیروز میدان شویم و بازی دوم با تایلند که در واقع اصلی ترین رقیب ماست بهترین عملکرد را ارائه دهیم.»


ملی پوش فوتسال ایران در مورد شرایط فوتسال در ایران اظهار کرد: «کم و کاستی همیشه در فوتسال وجود داشته و البته در بانوان این موضوع بیشتر است، اما ما بر روی آنها تمرکز نمی‌کنیم و فقط به کسب مدال و قهرمانی فکر می کنیم. متاسفانه فوتسال هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان در ایران مظلوم واقع شده و آنقدر که فوتبال در ایران مطرح است، فوتسال این شرایط را ندارد. مثلا کشور ژاپن هم در بخش مردان و هم بانوان سرمایه گذاری های کلانی انجام داده است اما متاسفانه در کشور ما از نظر امکانات سخت افزاری وضعیت خوبی نداریم اما با این حال همه تلاشمان را می کنیم تا طلای جام ملت‌های آسیا را حفظ کنیم.»


پنجمین دوره رقابتهای داخل سالن آسیا از روز شنبه ۲۵ شهریورماه در عشق آباد ترکمنستان آغاز می شود. تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در گروه B با تیم های فلسطین و تایلند همگروه است که تیم ایران در اولین مسابقات خود فردا ساعت 10:30 به مصاف فلسطین خواهد رفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: فرشته کریمی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته