دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1394 - 17:17
اخبار کوتاه از واحدهای شبستر، ایوان، قم و ساری

از نمایشگاه آثار امام در واحد شبستر تا خدمت‌رسانی پزشکان و پرستاران واحد قم

در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) نمایشگاهی از آثار و عکس­ها با موضوع حضرت امام خمینی در واحد شبستر برگزار شد.
کد خبر : 21235

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام میریعقوب­‌زاده با اشاره به سالروز بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف گرامیداشت سالگرد حضرت امام (ره)، ارج نهادن به ارزش­های والای امام خمینی و تجدید میثاق با آن حضرت و نیز آشنایی دانشجویان با آثار و شخصیت و اهداف قیام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در آستانه سالگرد ارتحال آن حضرت برگزار شده است.


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد شبستر تبیین اندیشه‌های حضرت امام‌خمینی(ره) را در دانشگاه ضروری دانست و افزود: دانشجویان باید به عنوان ادامه دهنده راه حضرت امام‌خمینی(ره) در مقابل دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کرده و ایران اسلامی را به قله‌های عزت و افتخار برسانند و این امر با تبیین اندیشه‌ها و سیره حضرت امام‌خمینی(ره) مقدور می‌شود.


در این نمایشگاه کتابها و آثار حضرت امام (ره) و تعدادی عکس، پوستر و کتاب در باره زندگی، شخصیت و اندیشه­‌های حضرت امام خمینی (ره) در معرض دید دانشجویان و علاقه مندان قرار داده شده است.


کسب عنوان نایب قهرمانی تیم فوتبال دانشجویان واحد ایوان در مسابقات قهرمانی استان


تیم فوتبال دانشجویان واحد ایوان نایب قهرمان مسابقات قهرمانی استان شد.


در این مسابقات که با شرکت تیمهای فوتبال دانشجویان واحد ها و مراکز استان به میزبانی واحد ایلام برگزار شد، تیم فوتبال دانشجویان این واحد توانست بعد از تیم میزبان که مقام اول را کسب کرد ، به مقام نایب قهرمانی دست یابد . همچنین واحد دره شهر نیز حائز رتبه سوم شد.


خدمت رسانی پزشکان و پرستاران دانشکده پزشکی واحد قم به زائران نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام خمینی


معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت:خدمت رسانی پزشکان و پرستاران دانشکده پزشکی دانشگاه آزاداسلامی قم به زائران نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام خمینی صورت می‌گیرد.


دکتر محمد جواد قاسم زاده افزود: باتوجه به حضور میلیونی زایران مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان و تقارن آن با ایام سالگرد ارتحال امام خمینی در قم و از سوی دیگر گرما و شرایط جوی، تعداد 50 نفر از پزشکان و پرستاران با حضور منظم در ایستگاه های هلال احمر و دانشکده پزشگی آماده ارایه خدمات به مسافران هستند.


وی ادامه داد: حضور این عزیزان به صورت داوطلبانه و بر اساس محبت آنان به حضرت امام زمان(عج) و پیر جماران خمینی کبیر بوده است و با توجه به استقبال گسترده این تعداد انتخاب شده اند.


عضو هیات علمی دانشگاه ادامه داد: درمانگاه شبانه روزی نور (وابسته به دانشگاه آزاداسلامی قم) هم واقع در میدان پلیس در ایام مذکور آماده خدمت رسانی رایگان به زائران و مسافران است.


برگزاری کارگاه آموزشی چگونگی استفاده از منابع علمی استانهای شمالی در واحد ساری


کارگاه آموزشی چگونگی استفاده از منابع علمی پایگاه های Ebsco,Springer ,Elsevier و... از صبح امروز در واحد ساری آغاز و همچنان در حال برگزاری است.


این کارگاه از صبح امروز دوشنبه با حضور معاونان پژوهش و فناوری، مدیران فناوری و اطلاعات، مسئولین کتابخانه دانشگاههای آزاد اسلامی جامع و بسیار بزرگ استانهای مازندران، گلستان و گیلان و همچنین اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی واحد در سالن همایش دانشکده علوم پزشکی واحد ساری آغاز بکار کرد.


این کارگاه به همت معاونت پژوهش و فناوری واحد ساری در دو بخش کارگاه ناشر Elsevier و معرفی منابع الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی آغاز بکار کرد که در بخش اول کارگاه آموزشی استفاده از منابع علمی پایگاه مختلف توسط نماینده ناشر Elsevier خانم الله یار برگزار شد.


در ادامه نیز کارگاه آموزشی معرفی منابع الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر قربانی معاون مرکز گسترش علم و علم سنجی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته