دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1396 - 12:27
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد:

6 استان در صدر ترددهای تابستانه/ افزایش 5 درصدی سفرهای مردم در شهریورماه امسال

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک سنگین در محورهای هراز و کرج-چالوس خبر داد و گفت: از ساعت 2 بعدازظهر در محور کرج-چالوس از محدوده میدان امیرکبیر و در محور هراز از رودهن به سمت آمل تردد وسایل نقلیه ممنوع است.
کد خبر : 212339

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی کشور طی روزهای پایانی تابستان گفت: شهریور ماه امسال نسبت به شهریور ماه سال گذشته شاهد افزایش 5 درصدی سفرها بوده‌ایم.


به گفته رحمانی بیشترین ترددها در محورهای منتهی به استان‌های لرستان، گیلان، مازندران، قم، آذربایجان شرقی و خوزستان صورت گرفته است.



آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور


سرهنگ رحمانی به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور پرداخت و اظهار کرد: برابر استعلام به عمل آمده و پایش تصویری این مرکز، ترافیک از ابتدای محور کرج-چالوس تا کیلومتر پنج سنگین است. همچنین در محور هزار، محدوده نارنجستان شمال به جنوب ترافیک سنگین است.


به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در حال حاضر در محور تهران- قم، ترافیک پرحجم و روان و در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک روان گزارش شده است.



محدودیت‌های ترافیک امروز


رحمانی از اعمال محدودیت تردد در محورهای کرج –چالوس و هراز از بعدازظهر امروز خبر داد و اظهار کرد: از ساعت 2 بعدازظهر در محور کرج-چالوس از محدوده میدان امیرکبیر و در محور هراز از رودهن به سمت آمل تردد وسایل نقلیه ممنوع است.


وی افزود: این محدودیت تردد تا یک بامداد ادامه خواهد داشت.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تاکید کرد که در حال حاضر مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی مشاهده نمی‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته