دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1394 - 15:46
پرویز فتاح:

موسسات خیریه رقیب کمیته امداد نیستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه موسسات خیریه با فعالیت‌های موثر خود همراه کمیته امداد هستند، گفت: ما این موسسات را رقیب خود نمی‌دانیم بلکه معتقدیم آنان همراه با این نهاد در امور خیرخواهانه هستند.
کد خبر : 21229

به گزارش گروه اجتماعی آنا، سید پرویز فتاح در همایش ستاد توانمندسازی نیازمندان که با حضور اعضای خیریه‌های عضو ستاد توانمندسازی مناطق محروم برگزار شد، افزود: کمیته امداد محل خوبی برای خدمت به نیازمندان و امور خیرخواهانه توسط خیران است. از وظایف کمیته امداد شناسایی، برنامه‌ریزی و تهیه بانک اطلاعاتی نیازمندان است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم گدا پروری کنیم، تصریح کرد: باید افراد افتاده را به توانمندی برسانیم.


وی افزود: اینکه ما ترحم و دلسوزی داشته باشیم ارزش دارد اما باید عاقلانه عمل کرد و نباید تصور کنیم که آنان ناتوان هستند، باید آنان را در مسیری قرار دهیم که روی پای خود بایستند و تمام تلاش ما باید در جهت خودکفایی و استقلال خانواده‌های نیازمند متمرکز شود.


فتاح خطاب به افراد خیر و کسانی که در موسسات خیریه به هر نحوی به نیازمندان کمک می‌رسانند، گفت: کار شما کار امداد است، فقط باید اطلاعات را با هم هماهنگ کنید و به عدالت رفتار کنید.


وی تصریح کرد: ما باید چرخه تولید فقیر را متوقف کنیم و با تصویب قوانینی نظیر اجباری کردن بیمه تامین اجتماعی آینده خانواده‌ها را تضمین کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته