دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1394 - 15:02
اختصاصی آنا

سرمربی نفت تغییر موضع داد/ آغاز مذاکره استقلال با منصوریان از فردا

مدیران باشگاه استقلال از فردا مذاکرات جدی خود را با علیرضا منصوریان گزینه اصلی سرمربیگری این تیم آغاز می‌کنند.
کد خبر : 21221

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پروسه انتخاب سرمربی استقلال وارد مرحله تازه‌ای شده‌ است. پس‌ از اینکه از فیروز کریمی، مجید نامجو مطلق، پرویز مظلومی و جواد زرینچه خواسته شد برنامه‌هایشان را به هیات مدیره ارائه دهند، شنیده می شود این مذاکرات تنها برای خالی نبودن عریضه بوده و گزینه اصلی استقلال برای پست سرمربیگری این تیم در لیگ پانزدهم علیرضا منصوریان سرمربی نفت است.


گویا دلیل لغو جلسه امروز هیات مدیره استقلال نیز به این موضوع مرتبط بوده‌ است چرا که مدیران استقلال منتظر هستند تا بعد از پایان بازی فینال جام حذفی که تا ساعتی دیگر برگزار می‌‌شود مذاکرات جدی و رو در روی خود را با منصوریان آغاز کنند. ضمن اینکه احتمال حضور منصوریان در استقلال با صحبت‌های وی که در نشست خبری پیش از بازی نفت و ذوب آهن و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران حاضر در نشست مبنی بر اینکه «آیا بازی مقابل ذوب آهن آخرین حضور وی در نفت خواهد بود؟ گفت: اگر خدا بخواهد اینگونه خواهد بود» پررنگ‌تر از قبل شده‌ است.


یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با آنا این خبر را تایید کرد. وی که نخواست نامش فاش شود اظهار داشت که حضور منصوریان در استقلال تقریبا قطعی شده‌ است.


سرمربی تیم نفت در شرایطی در آستانه نشستن بر روی نیمکت آبی ها قرار دارد که وی پیش از این به درخواست این باشگاه پاسخ منفی داده‌ بود اما بعد از تماس‌هایی که برقرار شد منصوریان برای مذاکره جدی‌تر با استقلال ابراز تمایل کرد.


از طرف دیگر منصوریان در حالی به گزینه داخلی و البته نهایی استقلال تبدیل شده است که پیش از این مسعود معینی یکی از از اعضای هیات مدیره این باشگاه در گفت و گو با آنا گفته بود که روبرتو دونادونی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا گزینه نهایی هیات مدیره برای پست سرمربیگری استقلال است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب