دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آمار فروش گیشه به روایت آنا؛

«نگار» در صدر جدول فیلم های تازه اکران شده

فیلم سینمایی «نگار» به کارگردانی رامبد جوان و با بازی نگار جواهریان در یک هفته اکران خود نزدیک به 700 میلیون تومان فروش داشته است.
کد خبر : 212206

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، فیلم سینمایی «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز در یک هفته اکران و با 51 سالن سینمایی 203 میلیون و 718 هزار تومان فروش کرده است.


فیلم سینمایى «ماجان» ساخته رحمان سیفی آزاد در یک هفته ای که از اکران آن می گذرد و با 21 سالن سینمایی به فروش 35 میلیون تومانی دست یافته است.


در کنار این فیلم فیلم سینمایی «نگار» به کارگردانی رامبد جوان که از هفته گذشته اکران عمومی خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است با 61 سالن سینمایی به فروش 671 میلیون تومانی رسیده است.


فیلم سینمایی «تابستان داغ» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد که از دو هفته گذشته اکران عمومی خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است با 77 سالن سینمایی به فروش 671 میلیون و 368 هزار تومانی دست یافته است.


فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» به کارگردانی مهران مدیری در 7 هفته اکران و با تعداد 105 سالن سینمایی به فروش 8 میلیارد و 676 میلیون و 33 هزار تومان دست یافته است.


همچنین در کنار آن فیلم سینمایی «اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی که روزهای پابانی اکران را سپری می کند با 77 سالن سینمایی به مرز 10 میلیارد تومان رسیده است.


فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری که 5 هفته از اکران خود را در 104 سالن سینمایی پشت سر گذاشته است تاکنون به فروش 2 میلیارد و 183 میلیون و 83 هزار تومان دست یافته است.


در کنار این فیلم‌ها، فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان با 6 هفته اکران و 64 سالن سینمایی یک میلیارد و 17 میلیون تومان فروش داشته است.


فیلم سینمایی «پا تو کفش من نکن!» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش با 36 سالن سینمایی در 7 هفته اکران یک میلیارد و 159 میلیون تومان فروش کرده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته