دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1393 - 12:08
تیم من مزد زحماتش را نگرفت

شهنازی: واقعا نمی‌دانم چرا پیروز نمی‌شویم

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی معتقد است که تیمش خوب بازی می‌کند اما در کسب پیروزی موفق نبوده است.
کد خبر : 2122

ناصر شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از شکست تیم آلومینیوم المهدی مقابل وزارت دفاع در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال، گفت: بازی بسیار زیبایی بود ولی متاسفانه تیم ما نمی تواند برنده بازی باشد و این معضلی برای تیم ما شده است. چند بازی است که بسیار عالی و جنگنده بازی می‌کنیم اما نتیجه نمی‌گیریم.


وی ادامه داد: اگر در لیگ به بازی خوب و زیبا امتیاز می‌دادند ما اکنون در صدر جدول قرار داشتیم. نمی‌دانم مشکل کجاست. ما تیم‌های حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم این هفته هم با شناخت کامل از وزارت دفاع به مصاف این تیم رفتیم. اما گاهی اتفاقاتی پیش می‌آید که نمی‌دانیم مشکل کجاست تا بتوانیم آن را حل کنیم.


شهنازی با بیان اینکه تیم آلومینیوم مقابل تیم‌های بزرگ به خوبی بازی می‌کند اما موفق به پیروزی نمی‌شود، گفت: احساس می‌کنم باید از تیم‌های دیگر یاد بگیریم که چگونه می‌توان در یک دیدار برنده بود. من به عنوان مربی این تیم واقعا نمی‌دانم چرا راه پیروزی در یک دیدار را پیدا نمی‌کنیم.


سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان افزود: هدف اصلی تیم ما باقی ماندن در لیگ بود اما من پتانسیل بالایی در بازیکنانم می‌دیدم و امیدوار بودم بتوانند عنوان بهتری در پایان لیگ کسب کنند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و من از این بابت متاسف و ناراحت هستم. زیرا بازیکنان من و مجموعه تیم آلومینیوم هرمزگان مزد زحمات خود را نگرفتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته