دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با آنا :

واکنش به سرپیچی احتمالی از طرح 20 روزه بلیط نیم‌بهاء

درصورت تخلف سینمادار از اجرای کامل طرح 20 روزه ارائه بلیط نیم‌بهاء در همه سالن‌های سینمایی، وزارت ارشاد با آنها برخورد خواهد کرد.
کد خبر : 212143

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، پس از طرح نیم‌بهاء شدن بلیط سینما به مدت 20 روز که از ابتدای هفته جاری آغاز شد و قرار است تا پایان هفته دفاع مقدس نیز ادامه یابد، زمزمه‌هایی به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه این طرح، توسط برخی سینمادارها فقط به مدت یک هفته اجرا خواهد شد.بسیاری از سینما داران دو هفته دیگر اجرای این طرح را منوط به هزینه و فایده این طرح دانستند! البته این نکته‌ای است که در میان گلایه‌های برخی سینماداران شنیده می‌شود ،اما فعلا یک هفته از اجرای نیم بهاء شدن سینماها نگذشته تا صحت آن بهتر مشخص شود.


غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار آنا در این باره تأکید داشت: این طرح 20 روزه است و نه یک هفته و باید به اجرا درآید چرا که این طرح مصوبه نمایندگان صنوف است و همگی به آن رای داده‌اند پس بطور کامل اجرا خواهد شد.


وی افزود: ضمانت اجرایی اجرای کامل طرح آن هم در مدت سه هفته، به سازمان سینمایی مربوط است. شورا نسبت به آن نمی‌تواند واکنش احتمالی نشان دهد. درواقع سیستم بازدارنگی و تخلف از این طرح، به خود وزارت ارشاد برمی‌گردد.


فرجی تأکید داشت: بالاخره نمایندگان صنوف در جلسات حضور دارند و درباره این طرح هم تصمیم گرفته و توافق کردهاند. همه چیز طبق آئین‌نامه و بخشنامه پیش می‌رود. قوانین هم برای همه صنوف است.


وی در پایان عنوان کرد: حتی باوجود برخی خبرهای رسانه‌ای مبنی بر گلایه عده‌ای از سینماداران بعید می‌دانم سینماداری با طرح 20 روزه بلیط نیم‌بهاء مخالفت کند. با این حال اگر بعد از یک هفته از اجرای این طرح، سینمادار آن را رعایت نکرد، وزارت ارشاد باید با متخلفین برخورد کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته