دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1394 - 13:52

کفاشیان: پولادی تصمیم بچه‌گانه نگیرد/ کی‌روش باید صبرکند

علی‌ کفاشیان گفت: کارلوس کی‌روش معتقد است باید مشکلات پیش روی تیم ملی هر چه زودتر برطرف شود اما حل مشکلات زمان‌بر است و او باید صبر کند.
کد خبر : 21203

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مطلب افزود: «فدراسیون فوتبال توان مالی و آمادگی اجرای برنامه‌های کارلوس کی‌روش را دارد، اما یک مواقع یکسری موارد سلیقه‌ای پیش می‌آید که به طور مثال می‌خواهند اردو در جایی باشد که باید این موضوع تائید شود و اگر تائید نشود آن را قبول نخواهیم کرد. در نهایت با صحبت‌هایی که در گذشته با وزارت ورزش داشتیم مشکلی برای اجرای برنامه‌ها وجود نخواهد داشت.»


کفاشیان درادامه درخصوص اعتراض سرمربی تیم ملی نسبت به برخی مشکلات بازیکنانش گفت: «به هر حال مملکت ما مقرراتی دارد و مشکلاتی برای بازیکنان به وجود آمده‌ است که مسئولان هم قول داده‌اند این موارد حل شود. کی‌روش مدنظر دارد که این مشکلات به سرعت برطرف شود اما باید کمی صبر داشت و ما تابع مقررات هستیم. البته مسئولان هم قول کمک داده‌اند تا هر چه زودتر این موارد حل شود و انتظار داریم اگر بازیکنی مشکل سربازی دارد زودتر از موعد مقرر مشکلاتش حل شود.»


کفاشیان در مورد اینکه گفته می‌شود پولادی قصد بازگشت به ایران را ندارد گفت: «بعید می‌دانم چنین تصمیمی گرفته باشد به هر حال که او به ایران خواهد آمد. تصمیم عاقلانه این است که خود را به مسئولان نظام وظیفه معرفی کند و آنها هم قول داده‌اند که مشکلش را برطرف کنند. اگر او این تصمیم را گرفته که به ایران نیاید تصمیمی بچه‌‌گانه و اشتباه است.»


رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است اساسنامه تغییر کند تصریح کرد: «ما بازرس و حسابرس داریم و 75 نفر از اعضای مجمع را با نمایندگان باشگاه‌ها تشکیل می‌دهند که برخلاف اساسنامه سایر فدراسیون‌هاست. فدراسیون فوتبال حدود 8 سال است که تغییری در این بخش از اساسنامه انجام داده است. همچنین باشگاه‌ها هم مجمع جداگانه‌ای دارند هر تصمیمی هم که در مجمع گرفته شود اجرا خواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب