دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1394 - 13:46

انتقاد رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از صدا و سیما

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در ورزشگاه های ایران فضای فرهنگی خوبی وجود ندارد.
کد خبر : 21194

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، شکست مس کرمان مقابل استقلال خوزستان و عدم صعود این تیم به لیگ برتر باعث‌ شد تعدادی از هواداران این تیم اتفاقات ناخوشایندی را در ورزشگاه شهید باهنر کرمان رقم بزنند. غلامرضا بهروان اعتقاد دارد ناهنجاری‌هایی که در ورزشگاه‌های ایران اتفاق می‌افتد در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی است.


وی درباره اتفاقات دیدار مس کرمان و استقلال خوزستان گفت: «من و همکارانم در سازمان لیگ تمهیدات لازم را برای این دیدار درنظر گرفته بودیم، اما یکسری از وظایف مربوط به مسئولان استانی‌ است. اگر این تمهیدات وجود داشت شاهد شکستن صندلی ها و توقف بازی نبودیم.»


بهروان با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در بین هواداران گفت:« در حال حاضر تنها کاری که برای هواداران صورت می‌گیرد این است که اتوبوس مجانی برای رفت و برگشت هواداران به استادیوم در نظر می گیرند.»


رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، نقش رسانه ها را در فرهنگ سازی هواداران مهم دانست و اظهار داشت: «در حال حاضر بعضی از رسانه ها نقش معکوسی را در فرهنگ سازی هواداران دارند. به طور مثال زمانی که هواداران عصبانی هستند، گزارشگر برنامه تلویزیونی سمت آن ها می رود و با آنها مصاحبه می کند. مشخص است که این هواداران به جز داد و فریاد و توهین چیز دیگری نمی گویند. جالب این که مجری برنامه هم با پخش این گزارش‌ها، حق را به هوادار می دهد.»


وی درباره پرونده تبانی در لیگ دسته اول عنوان کرد: «ما منتظر اعلام رای از طرف ارکان قضایی فدراسیون فوتبال هستیم. سازمان لیگ تنها نقش مجری را دارد و هر جه قانون بگوید را انجام می دهد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته