دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1396 - 10:58
محمدرضا زادمهر در گفت وگو با آنا

پرسپولیس توان بردن هر تیمی را در آسیا دارد/بازی با الهلال سخت تر از دیدار با الاهلی نیست

پیشکسوت پرسپولیس گفت: وقتی پرسپولیس 10 نفره در امارات می‌تواند الاهلی را شکست دهد به طور حتم از پس الهلال هم برخواهد آمد.
کد خبر : 211912

محمدرضا زادمهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد درخشش پرسپولیس مقابل الاهلی و صعود این تیم به جمع 4 تیم برتر آسیا گفت: «پرسپولیس 2 سال است که یک شخصیت تیمی پیدا کرد که توان انجام دادن هر کاری را دارد. نوسان کم باشگاه، ثبات مدیریتی و کادر فنی و حمایت هواداران باعث شده که تیم شخصیت قهرمانی به خودش بگیرد و رسیدن به چنین شخصیتی این خودباوری را در بازیکنان به وجود می‌‌آورد که 10 نفره شدن برای آنها مهم نباشد چرا که می‌توانند به هدف خودشان برسند.»


وی افزود: «پرسپولیس شب گذشته فعل خواستن را به خوبی صرف کرد و بازیکنان به برد و صعود به مرحله بعد ایمان داشتند. پرسپولیس در 3 بازی آخر نشان داد که انگیزه زیادی برای رسیدن به پیروزی دارد. بازیکنان مقابل الاهلی با اینکه یک یار کمتر داشتند اما همه فضاها را بستند و اجازه فرصت‌سازی به حریف ندادند. برانکو هم به عنوان یک مربی باشخصیت و صبور نشان داد که می‌تواند روی نیمکت دست به کارهای بزرگی بزند و نتیجه بازی را عوض کند.»


کارشناس فوتبال در خصوص تعویض‌های برانکو در دو بازی رفت و برگشت مقابل الاهلی بیان کرد: «برانکو امسال برای خرید بازیکنان دقت بیشتری به خرج داد و در حال حاضر بازیکنانی روی نیمکت دارد که با ورودشان به زمین می‌توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند. بشار، منشا و شایان مصلح که در دو بازی رفت و برگشت به عنوان یار تعویضی به میدان آمدند سرنوشت بازی را عوض کردند و در بازی شب گذشته هم شاهد بودیم که روی گل دوم پرسپولیس این 3 بازیکن نقش اصلی را ایفا کردند.»


وی افزود: «در این فصل پرسپولیس بازیکنان خوبی روی نیمکت دارد و تمام بازیکنان از نظر آمادگی در سطح خوبی قرار دارند. به عنوان مثال برانکو در بازی شب گذشته صادق محرمی که یکی از بهترین بازیکنان یکی دو فصل اخیر تیم بود را روی نیمکت گذاشت و شاهد بودیم که هیچ مشکلی پیش نیامد و سایر بازیکنان به خوبی نکات سرمربی را در زمین پیاده کردند.»


زادمهر در مورد صحنه اخراج کامیابی‌نیا گفت: «داور بازی قضاوت خوبی را انجام داد گرچه یک پنالتی کاملا صحیح را به نفع پرسپولیس نگرفت. در صحنه خطای کامیابی‌نیا هم داور تصمیم درستی گرفت و این خطا در همه جای دنیا کارت قرمز دارد و تصمیم داور درست بود.»


وی در خصوص بازی مرحله نیمه نهایی پرسپولیس مقابل الهلال عنوان کرد: «بازی رفت و برگشت مقابل الاهلی را باید به دو قسمت تقسیم کرد. 60 دقیقه اول بازی رفت که بازیکنان پرسپولیس اصلا خوب نبودند و 120 دقیقه دوم مقابل الاهلی که فوق العاده بودند. به نظر من اگر بازیکنان بتوانند بازی که در 120 دقیقه آخر مقابل الاهلی انجام دادند را مقابل الهلال به نمایش بگذارند توان شکست هر تیمی را در آسیا دارند.»


زادمهر افزود: «پرسپولیس در مرحله گروهی در دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال می‌توانست به پیروزی برسد اما در نهایت هر دو بازی مساوی شد. الهلال تیم قدرتمندی است اما به طور حتم از بازی شب گذشته سخت‌تر نیست. وقتی پرسپولیس توانست 10 نفره الاهلی را در یک کشور بیگانه ببرد به طور حتم می‌تواند الهلال را هم شکست دهد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته