دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید دانشجویان انجمن نفت دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر از دکل‌های نفتی شرکت ملی حفاری

دانشجویان رشته مهندسی نفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر از دکل نفتی 84 فتح وابسته به شرکت ملی حفاری در استان خوزستان بازدید کردند.
کد خبر : 21174

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عضو هیئت علمی و مسئول انجمن علمی نفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر گفت: این بازدید ویژه دانشجویان رشته مهندسی نفت از دکل حفاری شماره 84 فتح شرکت ملی حفاری و شهرک صنعتی شماره 1 و 2 این شرکت برای آشنایی با ابزار آلات درون چاهی برگزار شد.


دکتر کاظمی اسفه با تشریح اهداف این بازدید علمی افزود: از آن جایی که شهرستان بندرماهشهر در یک منطقه نفت خیز است و ابزار آلات و شرکت های عملیاتی در استان خوزستان متمرکز هستند دانشجویان رشته مهندسی نفت این واحد دانشگاهی می توانند از نزدیک با این شرکت ها و متخصصان این حرفه آشنا و از تجربیات آن ها بهره ببرند.


وی با توجه به اهمیت بازدیدهای علمی برای تعامل بیشتر با بخش صنعت نفت خاطر نشان کرد: این بازدیدهای علمی کمک می کند تا اطلاعات و تجربه هایی که مهندسین و متخصصین این شرکت ها در سالیان گذشته و در طول مدت خدمت در صنعت نفت بدست آورده اند به راحتی در اختیار دانشجویان قرار گرفته و دانشجویان با ادوات حفاری و یونیت های بهره برداری و با آخرین سیستم های به روز شده در صنعت نفت آشنا شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته