دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1396 - 10:24

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الاهلی

تیم فوتبال پرسپولیس امشب در حالی در بازی برگشت مقابل الاهلی عربستان قرار می‌گیرد که به نظر می‌رسید برانکو تیمش را بدون کمترین تغییر روانه میدان می‌کند.
کد خبر : 211558

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می رود.


پرسپولیسی‌ها که بازی رفت را با نتیجه مساوی 2 بر 2 پشت سر گذاشته‌اند امید زیادی دارند تا در این دیدار بتوانند با کسب پیروزی مقابل الاهلی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.


برانکو برای بازی امشب کار سختی برای چیدمان ترکیب تیمش دارد. به طور حتم این بازی حساس‌ترین بازی فصل پرسپولیس به شمار می‌رود و سرمربی سرخپوشان باید با دقت بیشتری ترکیبش را انتخاب کند.


شاید تنها بازیکنی که حضورش در بازی امشب قطعی است علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس است. بیرانوند با عملکرد خوبش در یکی دو سال اخیر به مهره ثابت پرسپولیس و تیم ملی تبدیل شد.


در قلب خط دفاعی برانکو مانند بازی‌های لیگ از محمد انصاری و شجاع خلیل زاده استفاده خواهد کرد و به احتمال زیاد در دو سمت خط دفاعی هم صادق محرمی و حسین ماهینی به میدان خواهند رفت.


هافبک دفاعی سرخپوشان یکی از مهمترین پست‌های بازی امشب است و محسن ربیع خواه که در چند بازی گذشته در این پست به میدان رفته به احتمال زیاد باید جایش را به کمال کامیابی‌نیا دهد. کامیابی‌نیا در بازی رفت هم در دقایقی که به میدان آمد عملکرد خوبی داشت.


خط هافبک پرسپولیس مهمترین قسمت ترکیب سرخپوشان است که برانکو در این پست بازیکنان زیادی هم دراختیار دارد. برانکو در چند وقت اخیر نشان داده که در هر صورت به احمدزاده و مسلمان بازی خواهد داد و حضور این دو بازیکن در ترکیب قطعی به نظر می‌رسد و شاید ترجیح دهد مانند بازی رفت در نیمه دوم از بشار رسن یا سیامک نعمتی استفاده کند.


وحید امیری هم یکی از بازیکنانی است که برانکو علاقه خاصی به سبک بازی این بازیکن دارد و امشب در ترکیب سرخپوشان قرار می‌گیرد.


خط آتش پرسپولیس هم امشب کار سختی بر عهده دارند. علیپور و طارمی نشان داده‌اند که زوج خوبی در کنار هم هستند و در بازی مقابل گسترش فولاد هم این مساله را نشان دادند. طارمی و علیپور زوج خط حمله پرسپولیس هستند و باید منتظر حضور منشا در نیمه دوم باشیم.


دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند


مدافعین: شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی


هافبک‌ها: کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری


مهاجمین: مهدی طارمی، علی علیپور


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته