دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1394 - 11:15

مسئول گزینش دانشگاه ‎آزاد اسلامی کازرون معرفی شد

در جلسه‎ای با حضور دکتر سیاوش شریفی رئیس واحد کازرون و سام باقرپور مدیر گزینش دانشگاه آزاد استان فارس، سید محمد صادق منصورزاده به عنوان رابط دفتر مرکزی و مسئول گزینش واحد کازرون معرفی شد.
کد خبر : 21153

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد کازرون با تبریک ایام شعبانیه و آرزوی موفقیت برای مسئول جدید گزینش واحد کازرون از زحمات هدایت رستمی مسئول سابق گزینش تقدیر و تشکر کرد.


شریفی با بیان اینکه نقش گزینش در ایجاد سلامت و عدم سلامت ادارات و سازمان ها بسیار مهم و تاثیرگذار است، گفت: اگر در تحقیقات و پاسخگویی به استعلام گزینش مرکزی و یا سازمان ها و ادارات دقت لازم صورت نگیرد و از روی آگاهی نباشد این سهل انگاری موجب جذب نیروی نالایق در آن سازمان می‎شود و سالها آن اداره و سازمان متحمل خسارت این خطا می‎شود.


وی با توجه به اینکه امروز تمام نیروهایی که در ادارات جذب و استخدام می‎شوند از تحصیل کرده‎های دانشگاه ها هستند، اظهار کرد: گزینش دانشگاه ها با صداقت و تحقیق کامل پاسخگو باشند زیرا برای جذب نیرو فیلتر اول گزینش دانشگاه ها و مراکز آموزشی محل تحصیل افراد است، لذا باید با شناخت کامل و اطلاعات صحیح به استعلام هاپاسخ داده شود.


سپس باقرپور مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با تأکید بر رعایت موازین مربوط به گزینش و حفظ آبروی افراد خواهان دقت بیشتر در امر گزینش در سطح دانشگاه شدند.


در پایان حکم سیدمحمدصادق منصورزاده با حضور ریاست واحد و از سوی باقرپور ابلاغ شد و از زحمات رستمی تقدیر و تشکر به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته