دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1396 - 09:36
با توزیع کارت از 23 شهریور؛

آزمون جایابی دانشجویان پژوهشگاه منحل‌شده شاخص‌پژوه جمعه برگزار می‌شود

سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون اختصاصی جایابی پژوهشگاه منحل‌شده شاخص‌پژوه در روز جمعه 24 شهریور و توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون از روز پنج‌شنبه 23 شهریور خبر داد.
کد خبر : 211525

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کارت‌ شرکت در‌ آزمون اختصاصی دانشجویان پژوهشگاه (منحل‌شده) شاخص‌پژوه در مقاطع دکتری و کارشناسی‌ارشد سال 1396 از روز پنجشنبه مورخ 23 شهریور توزیع می‌شود. محل دریافت کارت ورود به آزمون دانشکده علوم اجتماعی داشگاه تهران به آدرس تهران، بزرگراه جلال آل احمد، اول پل گیشا، جنب بیمارستان دکتر شریعتی است و این کارت‌ها از ساعت 8:30 صبح تا 12 ظهر و بعداز ظهر از ساعت 14 تا 18 توزیع می‌شود.


داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نشدند باید با در دست داشتن دو قطعه عکس و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار به آدرس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران مراجعه کنند.


همچنین چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند باید برای اصلاح مورد یا موارد 23 شهریور مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به نماینده مسئول رفع نقص مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مراجعه کنند.


در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.


آزمون اختصاصی در رشته‌های پژوهشگاه شاخص‌پژوه روز جمعه 24 شهریور در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. متقاضیانی که در آزمون شرکت و حد نصاب نمره علمی لازم را کسب کنند براساس نمرات اکتسابی در مراکزآموزش عالی همطراز جایابی خواهند شد.


به گزارش آنا، پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص‌پژوه اسفند سال گذشته منحل شد، وزارت علوم در حکم انحلال این پژوهشگاه آورده بود: «با عنایت به مستندات دریافتی از مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی، مکاتبات سازمان بازرسی کل کشور و بررسی‌های به عمل آمده و براساس مصوبه شورای گسترش آموزش عالی مورخ ۰۱/‏۱۲/‏۹۵‬ بدین‌وسیله ضمن لغو مجوز، انحلال پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص پژوه (خصوصی) اعلام می‌شود. پژوهشگاه شاخص‌پژوه موظف شده است مستندات مربوط به عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشجویانی را که از مجاری قانونی و رسمی پذیرش شده‌اند به منظور تعیین تکلیف، ظرف مدت یک هفته به معاونت آموزشی وزارت علوم ارسال کند.»


روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اول مرداد امسال هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد بود که «ملاک تصمیم‌گیری، فهرست اسامی افرادی است که این پژوهشگاه رسماً و در زمان مقرر به وزارت علوم منعکس کرده است. افرادی که از مجاری قانونی (آزمون سراسری، استعداد درخشان، انتقال به داخل...) در پژوهشگاه پذیرش شده باشند، به زودی از سوی وزارت علوم برای ادامه تحصیل در مراکز متناظر جایابی خواهند شد. سایر افرادی که نحوه ثبت‌نام آن‌ها از مسیر متعارف و قانونی صورت نگرفته، لازم است در یک آزمون اختصاصی که برای همان مقطع ورودی طراحی و برگزار خواهد شد، شرکت کنند و در صورت احراز حد نصاب لازم، برای ادامه تحصیل به مراکز متناظر معرفی خواهند شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته