دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1394 - 11:04
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با آنا:

لژیونرها مراقب خالکوبی‌هایشان باشند/ تا پایان هفته، رای تبانی اعلام می‌شود

علی‌اکبر محمدزاده گفت: به جز تیم فوتبال نساجی قائمشهر، تیم های دیگری هم در پرونده تبانی متضرر شده اند.
کد خبر : 21149

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره پرونده تبانی در لیگ دسته اول گفت: «با توجه به اعترافات فرد دستگیر شده، تا پایان هفته جاری رای خود را درباره تبانی در لیگ دسته اول اعلام می کنیم.»


وی افزود: «با توجه به اینکه استقلال خوزستان توانست مس کرمان را شکست دهد، دیگر مشکلی در این باره وجود ندارد. اگر تیم مس می توانست به لیگ برتر بیاید آن وقت باید مسئولان فنی درباره تیم صعود کننده تصمیم می گرفتند. ضمن اینکه در مواردی از این دست آیین نامه کمیته اخلاق مطلبی را ذکر نکرده است.»


محمدزاده در پاسخ به این سوال که با این شرایط آیا حق تیم نساجی ضایع نشده است؟ اظهار داشت: «به جز نساجی، تیم‌های دیگری هم از این مسئله متضرر شده اند. بنابراین اگر بخواهیم همه‌ این بازی ها را تکرار کنیم هرج و مرج گسترده ای در لیگ اتفاق می افتد. همانطور که گفتم درباره این مسئله با سکوت آیین نامه‌ای روبرو هستیم.»


رئیس کمیته اخلاق درباره شیوع خالکوبی در میان فوتبالیست های ایرانی گفت: «به باشگاه ها توصیه می‌کنیم مراقب اینگونه مسائل باشند. هرچند در لیگ گذشته موارد نادری را در این باره شاهد بودیم. ضمن اینکه به لژیونرهایی که در تیم ملی فوتبال کشورمان بازی می کنند هم چنین توصیه‌ای می کنیم.»


وی در پاسخ به این سوال که اگر بازیکنانی که خالکوبی دارند به توصیه های کمیته اخلاق بی‌توجه باشند، این کمیته چه واکنشی خواهد داشت؟ اظهار داشت: «اجازه بدهید ابتدا پرونده تبانی حل شود، آن وقت درباره خالکوبی بازیکنان نیز نظرمان را اعلام خواهیم کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته