دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1394 - 10:32
در دیدار دانشگاهیان

امام جمعه اردکان: دانشگاه آزاد اسلامی مبتکر جلسات هم‌اندیشی استادان حوزه و دانشگاه است

امام جمعه اردکان تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردکان مبتکر جلسات هم‌اندیشی استادان حوزه و دانشگاه بوده است.
کد خبر : 21137

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر در دیدار با هیئت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردکان با تبریک میلاد حضرت علی اکبر «ع» گفت: جوانی نعمتی است که هنگامی که آن را از دست دادیم متوجه ارزش آن می شویم. باید قدردان جوانی بود و از لحظه لحظه آن بهره برد.


وی با خواندن روایاتی، ارزش علم را یادآور شد و افزود: دانشگاه باید بکوشد تا نیروی انسانی متخصص و متعهد برای کشور بسازد و برای رسیدن به این هدف باید اصلاح را از خودمان آغاز کنیم.








شاکر با توجه به مباحثی که درباره دانشگاه آزاد اسلامی مطرح می شود، بیان کرد: به این مسایل نباید زیاد توجه داشت و باید به عاقبت کار نگاه کرد.

شاکر با توجه به مباحثی که درباره دانشگاه آزاد اسلامی مطرح می شود، بیان کرد: به این مسایل نباید زیاد توجه داشت و باید به عاقبت کار نگاه کرد. هرکس در هر پستی قرار دارد باید حداکثر تلاش خود را به کار گیرد تا بتواند ان شاءالله مثمر واقع شود.


امام جمعه اردکان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردکان مبتکر جلسات هم اندیشی استادان حوزه و دانشگاه بوده و باید این جلسات با هماهنگی بیشتر برگزار شود تا با نزدیک تر شدن دیدگاه ها ارتباط حوزه با دانشگاه های شهرستان تقویت شود.



سرپرست واحد اردکان نیز با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام شاکر به عنوان امام جمعه اردکان، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در این واحد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردکان فرصت خوبی برای ادامه تحصیل و هم چنین تدریس جوانان دانش آموخته این شهرستان ایجاد کرده است.


دکتر فاطمه بهجتی با توجه به مشکلات واحد افزود: تلاش ما بر این بوده که بستری فراهم شود تا دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی که درخواست تدریس دارند، به شرط وجود رشته مرتبط، بتوانند در واحد به صورت حق التدریس همکاری داشته باشند. علیرغم وجود تمام مشکلاتی که از کمبود دانشجو ناشی می شود، تمام مطالبات مدرسانی که پرونده آنها به لحاظ آموزشی و اداری تکمیل بوده، پرداخت شده است.


وی با توجه به تلاش های صورت گرفته برای توسعه تحصیلات تکمیلی از امام جمعه اردکان برای بازدید از واحد دعوت کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد اردکان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته