دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دو دهک اول و روستائیان در اولویت دریافت سود سهام عدالت

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اعلام توزیع سود ۶۹ هزار تومانی سهام عدالت در ۳ مرحله گفت: دو دهک اول و روستائیان در اولویت هستند.
کد خبر : 211292

به گزارش گروه اقتصادی آنا از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی با بیان اینکه تا به امروز حدود 3.4 هزار میلیارد تومان از محل تقسیم سود شرکت ها در مجامع به سهام عدالت اختصاص یافته گفت: برای اختصاص این سود به سازمان خصوصی‌سازی به عنوان نماینده مردم ، شرکت ها از اواخر تیرماه به مدت 8 ماه فرصت پرداخت را دارند. در این بین فقط هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به دلیل عدم برگزاری مجمع سالانه، سودی را توزیع مصوب نکرده که برآورد می شود حدود 600 میلیارد تومان باشد.


وی ادامه داد: سود قطعی پرداختی مشمولان سهام عدالت حداکثر 4 هزار میلیارد تومان خواهد بود که احتمال تغییر دارد اما از 3.4 هزار میلیارد تومان کم‌تر نخواهد بود. این سود در سه مرحله بین حدود 49 میلیون نفر مشمول توزیع خواهد شد.


پوری حسینی افزود:‌ ابتدا سود مشمولان حاضر در دو دهک پائین جامعه و تحت پوشش سازمان های حمایتی پرداخت می شود. سپس روستائیان بیکار و در مرحله بعد سایر روستائیان مشمول سهام عدالت.


به گفته وی، امکان پرداخت همزمان این مقدار از سود وجود ندارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته