دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
3 خبر/

رئیس واحد خاش: جوانان این مرز و بوم همواره باید مقابل توطئه استکبار بیدار و هوشیار باشند

مراسم جشن فارغ التحصیلی تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خاش در محل سالن فجر این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 21128

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر ابراهیم صباغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در این مراسم با توجه به دستاوردها و موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی بر هوشیاری دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه در مقابله با معضلات مختلف از جمله اعتیاد و ایدز به عنوان توطئه های استکبار جهانی تاکید کرد.


اجرای موسیقی پاپ و نمایش طنز از قسمتهای جذاب این مراسم بود. در ادامه این مراسم، سوگند فارغ التحصیلی از سوی یکی از دانشجویان قرائت شد و در پایان با اهدای لوح تقدیر به تعدادی از دانشجویان، فارغ التحصیلی آنان تبریک گفته شد.


رتبه برتر روابط عمومی واحد خاش در میان واحدهای استان سیستان و بلوچستان


روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش رتبه برتر را در میان واحدها و مراکز استان سیستان و بلوچستان کسب کرد.


در اولین نشست شورای اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در سال 1394 که در واحد زابل برگزار شد، از عملکرد روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش تقدیر به عمل آمد.


در این نشست که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل برگزار شد، دکتر امین کمالیان معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان عصر حاضر را عصر دانایی دانست و گفت: عملکرد روابط عمومی بدون شک بر روی مدیریت روسای واحدها اثر خواهد داشت و نقش مدیران روابط عمومی در ایجاد و طراحی اهداف استراتژیک بسیار مهم است.


در پایان از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل و خاش به عنوان روابط عمومی های برتر منطقه و استان تقدیر به عمل آمد.


نایب قهرمانی فوتسال بانوان واحد خاش


تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش موفق به کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان شد.


تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در دیدار پایانی مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان مقابل تیم زاهدان با نتیجه 5 بر 4 یه مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.


انتهای پیام/

برچسب ها: فارغ التحصیلی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب