دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اجلاس پیرغلامان سه شنبه افتتاح می‌شود

مراسم افتتاحیه معنوی این اجلاس روز سه شنبه 21 شهریور ماه در گلستان شهدای اصفهان و مراسم افتتاحیه رسمی آن روز چهارشنبه 22 شهریور ماه در سالن کوثر برگزار می شود.
کد خبر : 211256

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی اجلاس پیرغلامان، این اجلاس بزرگ بین المللی باحضور باشکوه بیش از هزار مداح و پیرغلام حضرت اباعبدلله(ع) که از سراسر کشور و از 40 کشور خارجی از 5 قاره جهان در اصفهان برگزار می‌شود.


مراسم اختتامیه این اجلاس با یاد و نام شهید جهان اسلام محسن حججی روز پنجشنبه 23 شهریورماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع و میدان امام علی(ع) اصفهان برگزار می شود.


یکی از ویژه‌برنامه‌های این دوره از اجلاس که هر ساله در استان های مختلف کشور برگزار می شود، نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان و سخنرانان داخلی و خارجی است.


بر اساس این خبر، اگر مسئولان طالب میزبانی این اجلاس در استان خودشان باشند، باید درخواست خود را به سازمان صدا و سیما ارائه دهند تا با موافقت مسئولین این سازمان اجلاس پیرغلامان در استان مورد نظر اجرا شود.


گفتنی است؛ سال گذشته اجلاس در بندرعباس برگزار شد و پرچم به میزبان سال 96 که استاندار اصفهان بود تقدیم شد تا امسال اصفهان افتخار برگزاری این اجلاس را داشته باشد و امسال این پرچم گنبد سیدالشهدا تقدیم استاندار لرستان خواهد شد تا سال آینده این استان میزبان اجلاس باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته