دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1396 - 11:28
سیروس دین محمدی در گفت وگو با آنا

استقلال هنوز تیمی که هواداران توقع دارند نشده است/ باید شرایط مدیران استقلال را هم درک کرد

پیکشسوت استقلال گفت: استقلال مقابل گل گهر پیروز شد اما این تیم هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.
کد خبر : 211189

سیروس دین محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اسعفایش از باشگاه راه‌آهن گفت: «حدود دو هفته است که از باشگاه راه‌آهن اسعفا دادم اما هنوز با استعفای من موافقت نشد ولی من طی این مدت در تمرینات این تیم شرکت نکردم و تا زمانی که تکلیفم مشخص نشود در تمرینات شرکت نمی‌کنم.»


وی در خصوص مشکلات باشگاه راه‌آهن بیان کرد: «شرایط راه‌آهن را همه مطلع هستند، در فصل گذشته من به همت بازیکنان تلاش کردیم تا تیم ریشه‌دار راه‌آهن را در لیگ نگه داریم و همین مساله عملی شد. در هفته‌های آخر فصل گذشته به راه‌آهن اضافه شدم و 13 امتیاز هم کسب کردیم که باعث شد تیم تا در لیگ دسته یک باقی بماند. امیدوار بودیم شرایط تیم در فصل جدید بهتر شود اما هیچ اتفاقی نیفتاد و به همین دلیل من از سمت خودم استفعا دادم.»


دین‌محمدی در رابطه با شرایط استقلال تهران در این فصل افزود: «بازی استقلال مقابل گل‌گهر را کامل دیدم و منصوریان در این بازی چند تغییر در ترکیب انجام داد که موفق شد نتیجه هم بگیرد. اما استقلال هنوز تیمی که هواداران و پیشکسوتان انتظار دارند نشده‌است.»


وی در مورد اولتیماتوم هیات مدیره باشگاه به منصوریان گفتک «بعد از شکست مقابل پدیده هیات مدیره به او فرصت داد و منصوریان باید از این فرصت استفاده کند تا شرایط تیم را بهتر کند. باید شرایط مدیران استقلال را هم درنظر بگیریم، آنها هم تحت فشار و منتظر نتیجه گیری تیم هستند. امیدوارم منصوریان بتواند هرچه زودتر شرایط استقلال را بهتر کند.»


دین محمدی در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی روسیه گفت: «تیم ملی در بهترین شرایط به سر می‌برد. کی‌روش تیم خوبی ساخته است که بدون دغدغه راهی جام جهانی شد. امید زیادی داریم تا این تیم بتواند در جام جهانی هم نتایج خوبی کسب کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته