دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1396 - 11:03
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد:

استعفای احمدی از معاونت سیاسی وزارت کشور/ احتمال جایگزینی استاندار آذربایجان شرقی

علی‌اصغر احمدی از استعفای خود از معاونت سیاسی وزارت کشور خبر داد و گفت:‌احتمالا اسماعیل جبارزاده جایگزین من شود.
کد خبر : 211181

علی‌اصغر احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری آنا، از استعفای خود از این معاونت خبر داد و گفت: من روز گذشته کتباً استعفایم را تقدیم آقای رحمانی‌فضلی کردم.


معاون مستعفی وزیر کشور گفت: برای استعفایم هیچ فشاری روی من نبوده و تنها به دلیل مشکلات شخصی خانوادگی از این سمت استعفا دادم. الان در مرخصی و انجام امورات شخصی هستم و بعد از 4 ماه هر جا برای من صلاح دیدند، حاضرم خدمت کنم حتی اگر در مرزهای کشور نیاز باشد این خدمت را انجام خواهم داد.


وی در پاسخ به این سوال که آیا از سمتی که در معاونت اجرایی رئیس‌جمهور داشته نیز استعفا داده است یا خیر؟ گفت: بنده در معاونت اجرایی رئیس‌جمهور فقط مشاور آقای شریعتمداری بودم و سمت رسمی من همین معاونت سیاسی وزارت کشور بود، در معاونت اجرایی سمتی نداشتم که بخواهم استعفا دهم، من کارمند ریاست‌جمهوری بودم، اما سمت رسمی‌ام همان وزارت کشور بود که استعفا دادم.


احمدی در پاسخ به این سوال که چه کسی جایگزین وی خواهد شد اظهار داشت: شنیده‌ام اسماعیل جبارزاده استاندار فعلی آذربایجان شرقی قرار است به جای من بیاید، اما تا حکم صادر نشود نمی‌توان جدی گرفت.


وی در واکنش به برخی اخبار درباره احتمال معرفی وی به عنوان معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: درباره معاونت اجرایی هیچ صحبتی با من نشده است علاوه بر اینکه من نیاز دارم 4 ماه از هرگونه پست و مقام فاصله بگیرم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته