دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1396 - 11:42
سرمربی فولاد خوزستان در گفت وگو با آنا؛

امسال هم اردوی تیم ملی بود که برنامه‌ بازی‌ها به این صورت است؟/تاوان جوان شدن داوران را باشگاه‌ها نباید بدهند

سیروس پورموسوی گفت: سال گذشته مسئولین برگزاری مسابقات اردوی تیم ملی را بهانه کردند اما امسال مگر اردوی تیم ملی بود که به این صورت برنامه‌ریزی کرده‌اند؟
کد خبر : 211162

سیروس پورموسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شکست فولاد خوزستان از ایرانجوان و حذف از مسابقات جام حذفی گفت: «بازی‌های لیگ برتر در حال حاضر تعطیل است و تیم‌های لیگ برتری چند هفته از شرایط مسابقه دور بودند در حالی که تیم‌های لیگ دسته اول در کوران مسابقات هستند و بازیکنان این تیم‌ها از آمادگی بدنی بالایی برخوردار بودند. ما یک گل از ایرانجوان خوردیم و بچه‌های ما دیر متوجه شدند که باید این گل را جبران کنند که در نهایت نتوانستند نتیجه بازی را عوض کنند.»


پورموسوی با انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی افزود: «سال گذشته نابسامانی زیادی برای برگزاری مسابقات لیگ داشتیم وقتی هم که اعتراض کردیم فدراسیون و سازمان لیگ اردوهای تیم ملی را دلیل آن عنوان کردند. اما متاسفانه در این فصل هم شاهد هستیم که هیچ برنامه‌ریزی خوبی برای مسابقات صورت نگرفته است. به عنوان مثال فولاد خوزستان 2 هفته استراحت کرد و باید در جام حذفی به مصاف تیمی برود که در کوران مسابقات است. دوباره 4 روز بعد از این بازی باید به مصاف سپاهان در لیگ برویم و دوباره 8 روز تعطیل هستیم. سوال من این است که مگر امسال هم ارذوی تیم ملی داریم که آقایان به اینصورت برنامه‌ریزی کرده‌اند؟»


وی افزود: «وقتی قرار است فولاد 8 روز بعد از بازی مقابل سپاهان استراحت کند چه دلیلی دارد که بعد از بازی مقابل ایرانجوان باید 5 روزه خودش را ریکاوری کند تا مقابل سپاهان قرار گیرد؟ نه سپاهان مشکل داشت و نه ما، پس مسئولین برگزاری می‌توانستند استراحت بیشتری به دو تیم دهند تا یک تیم یک بازی را در عرض 4 روز و بازی دیگر را در عرض 8 روز برگزار نکند. اکثر مصدومیت‌هایی که برای بازیکنان بوجود می‌آید هم همین مساله است و بازیکن نمی‌تواند بدنش را در حالت مسابقه قرار دهد که همین نکته باعث مصدومیت می‌شود.»


سرمربی فولاد در رابطه با عملکرد داوران در هفته‌های گذشته لیگ برتر و بازی جام حذفی گفت: «اگر بعضی تیم‌ها در حال حاضر به عملکرد داوران معترض شدند ما 4 هفته پیش به کمیته داوران هشدار دادیم که عملکرد داوری در این فصل مناسب نیست. البته در بازی جام حذفی هیچ مشکلی از سوی داور نداشتیم اما در بازی‌های لیگ اشتباهات زیادی علیه ما صورت گرفت. ما قبول داریم که داوران هم باید جوان شوند اما تاوان جوان شدن داوران را که نباید باشگاه‌ها بدهند.»


پورموسوی در مورد بازی هفته ششم فولاد مقابل سپاهان در لیگ برتر گفت: «هر دو تیم سپاهان و فولاد مسابقات جام حذفی را از دست داده‌اند و تنها امید ما لیگ برتر است. سپاهان تیم قدرتمندی است که به طور حتم برای جبران شکست در جام حذفی مقابل فولاد قرار می‌گیرد اما ما هم با انگیزه زیادی به مسابقات برمی‌گردیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته