دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1396 - 10:28
ادیانی‌راد در گفت‌وگو با آنا:

دانشگاه آزاد مصداق تحقق عدالت آموزشی در کشور /جراحی های درست و به هنگام دکتر ولایتی نوید پیشرفت دانشگاه

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مصادیق عدالت آموزشی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: دانشگاه آزاد مانع خروج بسیاری از جوانان متقاضی تحصیلات تکمیلی به خارج از کشور شد که این موضوع برکات اجتماعی، اقتصادی و عاطفی فراوانی برای این دانشجویان داشته است.
کد خبر : 211148

سید علی ادیانی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریت این دانشگاه اظهار کرد: آمدن دکتر ولایتی و دکتر رهبر به دانشگاه آزاد اسلامی و افرادی که از سوی ایشان به عنوان مدیران دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شده‌اند، ما را نسبت به آینده این دانشگاه خوش‌بین کرده است.


نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دکتر ولایتی و تیم جدید دانشگاه آزاد اقدام به جراحی‌های جدید، درست و بهنگام در دانشگاه آزاد اسلامی کرده‌اند که این امر لازمی برای پیشرفت این دانشگاه بود.


نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: اولین دغدغه مجموعه جدید دانشگاه آزاد اسلامی، توجه جدی به حوزه تحصیلات تکمیلی و در کنار آن افزایش کیفیت آموزشی در واحدهای دانشگاهی است و برای تحقق آن مسئولان این دانشگاه باید توجه بیشتری به ورودی دانشجویان و جذب و پذیرش آنان، ارتقاءبخشی به سطح معلومات اعضای هیات علمی و جذب نخبگان داشته باشند که همه این موارد در دستور کار مدیران این دانشگاه قرار دارد.


وی افزود: بنده به عنوان یک تحصیل‌کرده دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از مصادیق عدالت آموزشی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می‌دانم. طبیعی است که این دانشگاه با گستره‌ای که در کشور دارد، اشکالاتی داشته باشد اما نفس کار این دانشگاه در راستای تقویت عدالت آموزشی در کشور بوده است.


این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد مانع خروج بسیاری از جوانان متقاضی تحصیلات تکمیلی به خارج از کشور شد که این موضوع برکات اجتماعی، اقتصادی و عاطفی فراوانی برای این دانشجویان داشته است.


ادیانی‌راد ابراز امیدواری کرد که تیم جدید مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی بتوانند در راستای منویات مقام معظم رهبری و اهداف آموزش عالی نظام مدون در شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم و وزارت بهداشت و سیاست‌های این دانشگاه گام‌های محکمی بردارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته