دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیانیه تشکل‌های استادان و دانشجویان واحد بندرعباس علیه کشتار مسلمانان بی‌دفاع میانمار

تشکل‌هایی دانشجوی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با صدور بیانیه‌ای کشتار وحشیانه و بی‌رحمانه نیروهای دولتی و بودائیان افراطی در به قتل رساندن مردم مسلمان بی‌دفاع و بی گناه میانمار را بشدت محکوم کردند.
کد خبر : 211065

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این بیانیه با اشاره به کشتار وحشیانه و هولناک مسلمانان میانمار توسط گروه تندرو و بی هویت بودایی و نیروهای دولتی آمده است: این جنایات همه مسلمانان را متاسف و متاثر ساخت و چهره پلید و دروغین کشورهای غربی طرفدار به اصطلاح حقوق بشر را بیشتر نمایان کرد.


کجایند آنانی که دم از حقوق بشر می زنند و در این فاجعه اسفبار و خونین نسل کشی مسلمانان بی گناه و بی پناه میانمار چشم و زبان خود را بسته و گویا که این فاجعه خونین را نمی بینند و یا از آن اطلاع ندارند.


این کشتار وحشیانه قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و به ما به عنوان دانشجو و استاد مسلمان و آزاده این پیام را می رساند که دست جنایتکارانه استکبار بار دیگر در نسل کشی مسلمانان از آستین پنهان خود در قالب افراطیون بودایی بیرون آمده تا صحنه های غیر انسانی وخوی ددمنشانه و حیوان صفت خود را به نمایش بگذارد.


این حادثه تلخ زمانی به اوج می رسد تا کام شیرین مسلمانان را در برگزاری اعیاد سعید غدیرخم و قربان به تلخی بگرایاند و چهره کثیف استکبار جهانی را از منظری دیگر در مقابل چشم جهانیان به نمایش بگذارد.


مردم آزاده و مسلمان ایران به تبعیت از رهبر معظم انقلاب در ادامه راه سید شهدا دست از حق خواهی و عدالت طلبی برنخواهد داشت و آماده هستند تا پوزه خونین گرگ صفتان استکبار را در هر لباسی و در هر رنگ و لعابی به نابودی و ورطه سقوط بکشانند.


استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار بداند که اکنون شکوفه‌های نهضت بیداری اسلامی در جهان به بار نشسته است و پرچم احیای هویت و ارزش های دینی، عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی، صهیونیسم‌ستیزی و آزادی‌خواهی به اهتزاز در آمده و این موج بیداری و استکبارستیزی دیر یا زود روزی چون سیل خروشان خانه و کاشانه عنکبوتی‌شان را در خواهد نوردید و به نابودی خواهد کشید.


در پایان بیانیه تاکید شده که جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان نیز اعم از مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان به تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، افزون بر اعلام حمایت و همبستگی از مسلمانان بی پناه و بی گناه میانمار انزجار خود را از استکبار جهانی و کشورهای به اصطلاح طرفدار حقوق بشر اعلام می دارد و آماده هست تا با میثاق مجدد با آرمان های آزادی خواهی و ظلم ستیزی، با اقتدار در برابر نظام سلطه جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بایستد و حقوق مسلمانان بی گناه را از حلقوم وحشیان ددمنش بیرون بکشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته