دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1394 - 09:16

سعید معروف: آمریکا خیلی خوب بازی کرد/ بدترین بازی چند سال اخیرم بود

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: ملی پوشان آمریکا امروز خیلی خوب بازی کردند و باید از آنها درس بگیریم.
کد خبر : 21103

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری‌ آنا، سعید معروف در نشست خبری بعد از دومین دیدار ایران و آمریکا ضمن بیان این مطلب گفت: «چیز زیادی برای گفتن ندارم. این بدترین بازی من در این چند سال اخیر بود. سطح والیبال آمریکا بسیار بالا و حرفه ای است. باید از بازی امروز آمریکا درس بگیریم و در بازی‌های آتی لیگ جهانی از تجربه این دو مسابقه استفاده کنیم.»


معروف در پاسخ به این سئوال که تیم ایران چگونه در ست سوم ایران به بازی برگشت و راز ست سوم چیست؟ گفت: «وقتی حریف در دو ست اول و دوم به آسانی پیروز می شود، بازیکنانش فکر می کنند که همه چیز به پایان رسیده است و از تمام قدرتشان در ست سوم استفاده نمی کنند. در مجموع فکر می‌کنم تیم ایران خوب بازی نکرد بلکه این آمریکا بود که خیلی خوب بازی کرد.»


معروف در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه بازی دیروز شما بهتر از دیدار امروز بود. اصولاً باید بازیکنان از خطاهای بازی گذشته خود یاد بگیرند و بهتر شوند؟ چرا اینطور نبود؟ گفت: «ما دیروز دو جلسه داشتیم و سعی کردیم اشتباهاتمان را آنالیز کنیم. اما وقتی می‌دیدیم که در هر ست آمریکا چند امتیاز آغازین را از ما پیشی می‌گیرد، تمرکز خود را از دست می دادیم و کار چندانی از دستمان بر نیامد.»


تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی والیبال دو دیدار با آمریکا برگزار کرد که در هر دو مسابقه سه بر یک مغلوب مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها شد.


ملی پوشان کشورمان در هفته چهارم لیگ جهانی در دو مسابقه به مصاف لهستان قهرمان سال ۲۰۱۴ جهان می روند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته