دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1394 - 10:05
کیانوش رستمی در گفت‎و‌گو با آنا:

گذشت زمان حقایق بسیاری را درباره رضازاده آشکار می‌کند/ شرایط بهتر از قبل شده‌ است

کیانوش رستمی گفت: از زمانی که مرادی ریاست فدراسیون وزنه برداری را بر عهده گرفته، تغییرات مثبتی را شاهد بودیم.
کد خبر : 21102

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پس از اختلافات پیش آمده میان وزنه برداران تیم ملی و مسئولان سابق فدراسیون وزنه برداری، مدتی است که با حضور مرادی در راس این فدراسیون، وزنه برداری ایران از شرایط موجود ابراز رضایت می کنند. وزنه برداری کرمانشاهی تیم ملی کشورمان نیز چنین اعتقادی دارد و می گوید که پس مدت ها می تواند با آرامش بیشتری به وزنه برداری بپردازد.


کیانوش رستمی درباره آخرین وضعیت آمادگی خود به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «تقریبا یک ماه است که تمرینات خود را آغاز کرده‌ام. در حال حاضر هم به 80 درصد آمادگی رسیده‌ام. امیدوارم بتوانم تا آغاز مسابقات جهانی که حدودا 5 ماه دیگر در آمریکا برگزار می شود به آمادگی کامل دست پیدا کنم.»


وی افزود: «در آخرین رکوردگیری درون اردویی توانستم در حرکت یکضرب 165 و در حرکت دوضرب 200 کیلوگرم را بالای سر ببرم. البته این رکورد با رکورد اصلی‌ام فاصله دارد که با برنامه‌ تمرینی که مربیان برای من در نظر گرفته‌اند خیلی زود به رکوردم می‌رسم.»


رستمی درباره وضعیت اردوها و همچنین مشکلات مالی ملی پوشان عنوان کرد:«خوشبختانه از زمان حضور مرادی در فدراسیون وزنه برداری شرایط خیلی بهتر از قبل شده‌ است. وضعیت‌رسیدگی به ملی‌پوشان و همچنین سالن‌های تمرین خیلی بهتر شده‌ است. ضمن اینکه حقوق اعضای تیم ملی نیز در زمان مقرر پرداخت می‌شود.»


دارنده مدال برنز المپیک لندن در پاسخ به این سوال که نحوه مربیگری حسین توکلی با کوروش باقری چه تفاوت‌هایی‌دارد؟ گفت: «من نمی توانم این مقایسه را انجام بدهم، اما از زمان حضور توکلی در تیم ملی وزنه‌برداری، روند پیشرفت وزنه‌بردارها بهتر شده‌ است. ضمن اینکه وی توجه زیادی به وزنه‌بردارهای جوان دارد و این باعث می‌شود آنها انگیزه بیشتری برای ادامه تمرینات و ثبت رکوردهای بهتر داشته باشند.»


وی در پایان صحبت هایش درباره اختلاف نظرش با حسین رضازاده رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری گفت: «تصمیم دارم درباره گذشته هیچ صحبتی نکنم چرا که باعث می شود تمرکز کافی در تمرینات نداشته باشم. اما گذشت زمان، بسیاری از حقایق را آشکار می کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته