دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام‌ابراهیمی :

نه اجازه می‌دهیم و نه به مصلحت ماست که از سایت‌های نظامی ما بازدید کنند

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: قطعا نه اجازه می‌دهیم و نه به مصلحت ماست و نه امنیت ما اقتضا می‌کند که اجازه بازدید از اماکن نظامی مان را به دیگر کشور‌ها بدهیم.
کد خبر : 210988

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان درباره طرح مباحثی مبنی بر بازدید از مراکز نظامی ایران، بیان کرد: این مسئله از دو رویکرد قابل بررسی است، یکی اینکه عرف بین‌المللی هیچگاه اجازه نمی‌دهد که کشور دیگری به مسائل امنیتی یک کشور ورود کند.



وی ادامه داد: مسائل نظامی، امنیتی و دفاعی جزو اسرار هر کشور هستند لذا هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد ابعاد نظامیش توسط کشور دیگری مورد ارزیابی قرار گیرد.



عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: دوم اینکه، نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان سرسختی دارد و به همین خاطر باید برای حفظ امنیت تلاش زیادی داشته باشد. ایران کشور مستقل و با هویتی است که هیچگاه اجازه نمی‌دهدکسانی بخواهند از محیط‌های نظامی آن بازرسی کنند.



حجت‌الاسلام‌ابراهیمی تاکید کرد: ما نباید به این دشمنان هیچ اعتمادی داشته باشیم چراکه از همان رخنه‌هایی که در بازدید‌ها پیدا می‌کنند، بعد‌ها می‌توانند نفوذ کنند. به همین دلیل قطعا نه اجازه می‌دهیم و نه به مصلحت ماست و نه امنیت ما اقتضا می‌کند که اجازه بازدید از اماکن نظامی مان را به دیگر کشور‌ها بدهیم.



وی در پایان تصریح کرد: در هیچ کجای برجام گفته نشده که از سایت‌های نظامی ایران بازدید داشته باشند بنابراین نه آن‌ها حقی دارند و نه ما چنین حقی را به آن‌ها می‌دهیم. بازرسی از سایت‌های نظامی ایران غیرممکن است.


منبع:میزان


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته