همایش بینالمللی مدیریت رسانه در دانشگاه صدا و سیما برگزار میشود
به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، به دنبال برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه با عضویت استادان علی اکبر فرهنگی، باقر ساروخانی، حسین انتظامی، حسن خجسته، حسینی دانا و محمود اسعدی، موضوع های محوری این همایش تعیین شد.
بر این اساس، اخلاق حرفه ای رسانه ای، سیاست گذاری و برنامه ریزی رسانه و نسخه رسانه ای اقتصاد مقاومتی به عنوان محورهای اصلی مقالات ارسالی همایش اعلام شد.
علاقهمندان می توانند به سایت مربوطه برای ارسال مقالات مراجعه کنند. مقالات برگزیده افزون بر اعطای گواهینامه در دو فصلنامه علمی-پژوهشی رادیو تلویزیون به سردبیری باقر ساروخانی و فصلنامه رسانه دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها منتشر خواهد شد.
به گزارش آنا، کارگاههای آموزشی کاربردی نیز همزمان با چهارمین همایش بینالمللی مدیریت رسانه برگزار می شود.
انتهای پیام/