دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1394 - 10:18

آغاز به کار نخستین کانون فرهنگی هنری دانشجویی در واحد گرمسار

نخستین کانون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد گرمسار با برگزاری انتخابات، فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر : 21094

به گزارش خبرنگار آنا، سرپرست حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی واحد گرمسار با اعلام این خبر گفت: با برگزاری انتخابات نخستین کانون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد گرمسار ،شورای مرکزی کانون انتخاب شد و فعالیت این کانون رسما کلید خورد.


فخرالدین احمدی افزود: انتخابات این کانون با حضور رئیس دانشکده دامپزشکی، نماینده حراست و سرپرست حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی و در محل دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و با حضور پرشور دانشجویان برگزار شد و در مجموع 216 رای اخذ گردید.


وی اظهار کرد: پس از برگزاری انتخابات و شمارش آرا، حامد عبدی با 112 رای، امیرحسین لار کرمانی و رسول مرندیزی به صورت مشترک 109 رای، سودابه جامی 103 رای و رعنا سلیمانی نژاد با 97 رای به عنوان اعضای اصلی کانون مرکزی و شورای مرکزی انتخاب شدند. همچنین شعیب قاسمی و امیرحسین واعظی نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.


احمدی افزود: تلاش می شود از ظرفیت ها و قابلیت های کانون های فرهنگی هنری دانشجویی به عنوان فرصت و بازوان توانمند اجرای برنامه های فرهنگی استفاده کنیم. وی با اشاره به نقش و اهمیت کانون های فرهنگی در دانشگاه افزود: در زمان مدیریت دکتر طه هاشمی به عنوان معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه آزاد اهمیت زیادی به کانون های فرهنگی داده شده است و اکنون زمینه فعالیت همه جانبه برای دانشجویان با هرگرایش و علاقه ای از طریق کانون های فرهنگی فراهم شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته