دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1396 - 14:50

محکومیت نسل‌کشی مسلمانان میانمار از سوی دانشگاه آزاد اسلامی ایوان غرب

در پی کشتار مسلمانان میانماری از سوی افراط‌گرایان و گروه‌های خشونت طلب بودایی، رئیس واحد ایوان غرب در پیامی با محکوم کردن این فاجعه انسانی، خواستار رسیدگی نهادهای حقوق بشری و بین المللی در این زمینه شد.
کد خبر : 210937

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، متن پیام دکتر آرش نادمی به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


امام علی(ع) : «و کونو للظالم خصما و للمظلوم عونا»


نسل کشی مسلمانان میانمار از سوی بودائیان در میان سکوت رسانه‌های خبری و سازمان ملل در حال انجام است و ندای مظلومیت مسلمانان بی‌پناه میانماری از هر سو شنیده می‌شود، اما افسوس که نهادهای حقوق بشری در خوابی عمیق فرو رفته و گوش‌های خود را از شنیدن این همه ظلم و جنایت علیه مسلمانان بسته اند.


سخنان اسلام هراسانه و کینه توزانه راهب‌های ارشد بودایی این حقیقت را بر همگان روشن می‌کند که درخت تنومند اسلام ریشه‌های خود را در اقصی نقاط دنیا گسترانیده است و دشمنان اسلام بویژه آمریکاری جنایتکار و اسرائیل غاصب این حقیقت آشکار را بر نمی‌تابند که روزبروز به جمعیت مسلمانان افزوده شده و دین اسلام به دین محبوب آزادی خواهان جهان تبدیل شود، از این رو از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و مسلمین استفاده می‌کنند. یک روز به نام طالبان و القاعده و النصره، روز دیگربه نام داعش و بوکوحرام و گروه‌های افراطی دیگر. اکنون نیز با کمک‌های مالی و تسلیحاتی از دولت نژادپرست میانمار سعی در حمایت از نسل‌کشی و اعمال خشونت علیه مسلمانان دارند.


اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی واحد ایوان غرب با محکوم کردن کشتار مسلمانان و آواره کردن صدها هزار انسان بی‌گناه، خواستار اقدام فوری مجامع بین المللی و حقوق بشری برای پایان دادن به وضعیت اسفناک مسلمانان میانماری بوده و آماده هرگونه کمک در این زمینه هستیم.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب