دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1396 - 10:34

آغاز ثبت‌نام دوره کاردانی فنی و حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی خبر داد.
کد خبر : 210755

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت:‌ «مهلت ثبت‌نام برای شرکت در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی برای مهر 96 با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده پنج‌شنبه 16 شهریور تمام شد.»


او ادامه داد: «72 هزار و 747 داوطلب برای ثبت‌نام در این دوره شرکت کردند. آمار نهایی تعداد داوطلبان ثبت‌نام کننده متعاقبا اعلام می‌شود.»


توکلی افزود:‌ «با توجه به اعلام دانشگاه علمی کاربردی مبنی‌ بر تقاضای برخی مراکز این دانشگاه برای فراهم‌کردن ثبت‌نام از داوطلبانی که پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی برای سال 96 در تاریخ مقرر (7/ 5/ 96 تا 25/ 5/ 96) موفق به ثبت‌نام نشده‌‌اند؛ مقرر شد مهلت مجددی در نظر گرفته شود. لذا داوطلبان می‌توانند از امروز تا روز چهارشنبه 22 شهریور با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دفترچه راهنما ثبت‌نام کنند.»


مشاور سازمان سنجش آموزش کشور در پایان گفت: «با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان باید با کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت 200 هزار ریال ثبت‌نام کنند. مهلت اعلام شده تمدید نخواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته