دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1394 - 22:58

جنجال، درگیری و آتش‌سوزی در کرمان/ مس از صعود به لیگ برتر بازماند

تیم مس کرمان با شکست دو بر صفر مقابل استقلال خوزستان از صعود به لیگ برتر بازماند.
کد خبر : 21074

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و استقلال خوزستان با پیروزی 2 بر صفر به سود خوزستانی‌ها به پایان رسید و با توجه به برد یک بر صفر استقلالی‌ها در دیدار رفت، آبی‌پوشان در لیگ برتر باقی ماندند. لامین دیاوارا در دقیقه 57 و 78 دو گل این بازی را به ثمر رساند.


این بازی حواشی بسیاری نیز داشت. هواداران خشمگین مس کرمان که از شکست تیم شان ناراضی بودند به استادیوم شهید باهنر خسارت شدیدی وارد کردند.


پس از دقایقی که از شکستن صندلی های ورزشگاه گذشت، چند تماشاچی در اعتراض به گل های خورده مس، بنرهای روبروی جایگاه را آتش زدند که با این آتش سوزی دود شدیدی در ورزشگاه گرفت و تصاویری بی سابقه در فوتبال ایران به وجود آمد.


این اتفاقات با دخالت یگان ویژه ورزشگاه به اتمام رسید و در نهایت دو تیم با توجه به ترک ورزشگاه از سوی تماشاگران ، به دستور ناظر بازی، دوباره بازی را آغاز کردند. جنجال های بازی از دقیقه 78 آغاز شده بود .


نکته جالب اینکه شبکه کرمان در 12 دقیقه انتهایی از ادامه پخش بازی خودداری کرد تا اخبار استان روی آنتن برود .


در دقایق پایانی هواداران مس با شعار علیه میثاقیان خواستار ترک تیم از سوی او شدند . در این لحظات درگیری کوچکی نیز بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد .


در حالی که ورزشگاه از جمعیت خالی شده بود ، برخی هواداران در بیرون ورزشگاه با نیروی انتظامی به درگیری پرداختند .


در پایان مسابقه ، کریم اسلامی بازیکن مس برای دلجویی از طرفداران سمت آنها رفت که این کار او با پرتاب صندلی از سوی هواداران مس پاسخ داده شد .



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته