دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در بیانیه‌ای اعلام کرد:

مسلمانان میانمار، قربانی سیاست‌های شوم استعمار

در پی کشته شدن مسلمانان روهینگیایی میانمار از سوی بودائیان افراطی و ارتش این کشور؛ استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با محکوم کردن این نسل‌کشی، بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر : 210730

به گزارش خبرنگار آنا، در این بیانیه آمده است:
«مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا. هر کس، انسانی را بدون ارتکاب قتل یافساد درروی زمین بکشد، چنان است که گویی همه انسان‌ها را کشته. مائده32»


بار دیگر، در گوشه‌ای از این جهان، عده‌ای کودک و زن و مرد بی‌گناه در سکوت مجامع جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشر در خون خود می‌غلتند. این بار در میانمار، ارتش و بودائیان افراطی، دست جنایتکارانه خود را به خون هزاران مسلمان بی‌گناه آغشته کرده است. آری، مسلمانان روهینگیایی میانمار، این بار قربانی سیاست‌های شوم ضداسلامی استعمار قرار گرفتند.


دیدن تصاویر جنایات دولت میانمار و بودائیان افراطی به قدری تاسف بار است که قلب هر انسان آزاده‌ای را پر از غم و اندوه می‌کند. این جنایت و نسل کشی، باید با فشارهای بین‌المللی از طرف دولت‌ها، ملت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی متوقف شود.


ما استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک ضد بشری، اعلام می داریم که مسلمانان جهان، انتقام خون‌های به ناحق ریخته شده را خواهند گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته