دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1396 - 13:45

گزارش فیبا از نماینده ایران در باشگاه‌های آسیا؛ پتروشیمی در غیاب حدادی قهرمانی می‌خواهد

عملکرد تیم پتروشیمی نماینده ایران در جام باشگاه‌های بسکتبال آسیا از سوی فیبا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
کد خبر : 210651

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از وب سایت فدراسیون جهانی بسکتبال، پتروشیمی بدون بهترین بازیکنان بسکتبال ایران وارد رقابت‌های باشگاه‌های آسیا خواهد شد اما بازهم آنقدر بازیکن توانمند دارد که بتواند به دنبال قهرمانی باشد. بدون حضور پررنگ حامد حدادی در ترکیب بسکتبال ایران، پتروشیمی از میثم میرزایی استفاده می‌کند و در کنارش سنتر اسلوونیایی، میرزا بگیچ را دارد. پتروشیمی همچنین سنتر دو رگه ایرانی انگلیسی یعنی آرون گرامی‌پور را نیز در ترکیبش دارد.


میرزایی در رقابت‌های کاپ‌آسیا سومین سنتر تیم ملی ایران بود که به میدان می‌آمد و میانگین 5 دقیقه بازی داشت و میانگین زیر 2 امتیاز و 2 ریباند به نام خودش ثبت کرد. قطعا او در این تورنمنت زمان بیشتری برای بازی خواهد داشت.


بگیچ سال گذشته در کرواسی بازی می‌کرد و در یوروکاپ میانگین 4 امتیاز، 5 ریابند و 1 بلاک شات ثبت کرده‌است. گرامی‌پور هم که در کالج‌های آمریکا درس خوانده و فارغ‌التحصیل شده، سال گذشته برای یک تیم اسپانیایی بازی می‌کرده و 21 بار به میدان رفته‌است.


حالا که حامد حدادی تصمیم گرفته استراحت کند و سپس برای حضور در لیگ چین آماده شود پتروشیمی از دیگر ملی‌پوشان ایران استفاده می‌کند. ارسلان کاظمی به عنوان یار کمکی است و سجاد مشایخی هم به تازگی وارد تیم پتروشیمی شده‌ است. بهنام یخچالی هم که همچنان با این تیم خواهد بود. هر سه بازیکن نقش زیادی در ترکیب تیم ملی ایران در رقابت‌های کاپ‌آسیا داشتند و حالا هر سه نقش زیادی در ترکیب پتروشیمی خواهند داشت.


ویلی وارن آمریکایی گارد راس این تیم و دومین بازیکن خارجی پتروشیمی خواهد بود. 28 سال سن دارد و با قامت 193 سانتی‌متر به میدان می‌رود. او یک بازیکن فیکس در لیگ چین بوده و سال گذشته برای ژجیانگ بازی کرده‌است. او یک ماشین گلزنی با میانگین 30 امتیاز در هر مسابقه است. قطعا او یکی از مهره‌های مهم مهران شاهین‌طبع در حملات تیمش است.


پتروشیمی در گروه اول مسابقات است و در اولین دیدار به مصاف آستانا قزاقستان می‌رود. کاشگار چین مدافع عنوان قهرمانی هم در گروه دوم قرار دارد. طبق برنامه مسابقات چهار تیم نخست دو گروه راهی مرحله یک چهارم پایانی می‌شوند و به صورت حذفی پیکار خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته