دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1396 - 10:20
مهدی پاشازاده در گفت وگو با آنا

تقابل با استقلال را به فال نیک می‌گیرم/هیات مدیره استقلال توپ را به زمین کادر فنی انداخت

سرمربی نساجی گفت: برای من فرقی نمی‌کند که در مرحله بعدی جام حذفی به چه تیمی بخوریم اما تقابل با استقلال را به فال نیک می‌گیرم.
کد خبر : 210643

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال نساجی قائمشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی موفق شد تیم پارس جم شگفتی ساز رقابت‌های لیگ برتر را در ضربات پنالتی شکست دهد و به مرحله بعد این رقابت‌ها صعود کند. شاگردان پاشازاده بعد از شکست خونه به خونه دومین نتیجه خوب خودشان را در یک هفته اخیر کسب کردند.


مهدی پاشازاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد پیروزی نساجی مقابل پارس جم و صعود به مرحله بعد رقابت‌های جام حذفی گفت: «بازی خوبی مقابل پارس جم انجام دادیم و هر دو تیم موفق شدند فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند. ما با نظم بیشتری بازی کردیم و موقعیت‌های گل نساجی بیشتر از پارس جم بود. در نیمه اول بازی داور یک ضربه پنالتی را برای ما اعلام نکرد و در کل بازی زیاد با ما مهربان نبود. ولی خوشحال هستیم که موفق شدیم پارس جم را شکست دهیم و به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کنیم.»


وی در رابطه با اهداف نساجی از حضور در جام حذفی بیان کرد: «ما زمانی که در نساجی شروع به کار کردیم هدف ما این بود که شخصیت تیم را بالا ببریم و در حال حاضر هم موفق شدیم این کار را انجام دهیم. رقابت‌های جام حذفی و لیگ برای من فرق نمی‌کند. من در مربیگری بازی به بازی جلو می‌روم و احساس می‌کنم در هر بازی که روی نیمکت نشستم آخرین بازی من است و باید بهترین عملکرد را داشته باشم.»


پاشازاده در رابطه با شانس حضور نساجی در رقابت‌های لیگ برتر در فصل بعد گفت: «طرفداران نساجی در این فصل از این تیم صعود به لیگ برتر می‌خواهند اما باید به این نکته توجه کنیم که یک دست صدا ندارد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا این کار عملی شود. این هدف دست یافتنی است و هواداران، مسئولین استان و شهر قائمشهر و همچنین مدیران باشگاه باید تمام تلاش خودشان را برای رسیدن به لیگ برتر به کار ببرند.»


سرمربی نساجی در مورد احتمال تقابل استقلال و نساجی قائمشهر در جام حذفی گفت: «ما هنوز نمی‌دانیم که در مرحله بعد جام حذفی باید به مصاف چه تیمی برویم. در واقع هنوز سازمان لیگ اعلام نکرد که مرحله بعد به چه صورتی برگزار می‌شود. اما احتمال اینکه در یک چهارم نهایی نساجی و استقلال به یکدیگر برخورد کنند زیاد است و من هم این تقابل را به فال نیک می‌گیرم.»


وی در مورد پیروزی استقلال مقابل پارس جم و صعود این تیم به مرحله بعد رقابت‌های جام حذفی گفت: «بازی استقلال و گل گهر را به دلیل همزمانی مسابقات جام حذفی ندیدم اما خوشحالم که استقلال به مرحله بعد جام حذفی صعود کرد. به نظر من اولتیماتوم دادن به سرمربی تیم فشار زیادی به بازیکنان و کادر فنی ایجاد می‌کند. کادر فنی در قبال نتایج کسب شده باید پاسخگو باشد اما نظر من این است که هیات مدیره با این تصمیمش توپ را به زمین کادر فنی انداخت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته