دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1396 - 11:30
سرپرست سابق استقلال در گفت وگو با آنا

استقلال با این سبک بازی در لیگ به مشکل برمی‌خورد/منصوریان تا نیم فصل باید بماند

میرشاد ماجدی گفت: استقلال در بازی مقابل گل گهر نقاط ضعف زیادی داشت و اگر بخواهد در لیگ به همین سبک بازی کند پیروزی کسب نخواهد کرد.
کد خبر : 210614

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف گل گهر سیرجان رفت و در حالی که تعداد زیادی از بازیکنان اصلی تیمش را دراختیار نداشت اما در نهایت موفق شد با نتیجه 2 بر 1 از سد این تیم سیرجانی بگذرد و به مرحله بعد رقابت‌های جام حذفی صعود کند.


میرشاد ماجدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد پیروزی استقلال مقابل گل گهر در رقابت‌های جام حذفی گفت: «در جام حذفی همیشه تیم‌های لیگ یکی با انگیزه زیادی مقابل تیم‌های لیگ برتر قرار می‌گیرند و ضمن اینکه بازی کردن در چمن مصنوعی هم برای بازیکنان استقلال که در لیگ برتر که در چمن طبیعی تمرین و بازی می‌کنند سخت است. ولی مساله اصلی پیروزی استقلال بود که خوشبختانه این برد به دست آمد تا اندکی از فشاری که روی این تیم است برداشته شود.»


وی ادامه داد: «استقلال مقابل گل گهر خوب بازی نکرد اما پیروز میدان بود و قطعا کادر فنی هم از نقاط ضعف تیمش مطلع است و می‌داند که اگر بخواهد این بازی‌ها را در لیگ برتر انجام دهد هیچ بردی کسب نخواهد کرد. استقلال در بازی روز گذشته نقاط ضعف زیادی داشت که شاید نبود چند بازیکن اصلی در ترکیب تیم دلیل این مساله بود.»


ماجدی در رابطه با موفقیت منصوریان در اولین بازی که هیات مدیره باشگاه به او اولتیماتوم داد بیان کرد: «من نمی‌دانم سیاست‌ هیات مدیره استقلال چگونه است و آنها چه برنامه‌ریزی برای تیم انجام دادند اما اعتقاد من این است که باید به منصوریان تا نیم فصل فرصت داد. یک مربی باید حداقل تا نیم فصل وقت داشته باشد تا بتواند عیارش را نشان دهد و مساله اصلی این است که نباید با اولتیماتوم دادن فشار روی تیم ایجاد کند.»


پیشکسوت استقلال در مورد مصدومیت زیاد بازیکنان این تیم گفت: «استقلال در این فصل بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد و مصدومیت یک بازیکن دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد. مهمترین دلیل برای مصدومیت بازیکن فشار روحی و روانی است که یک بازیکن تحمل می‌کند. به نظر من نتایج کسب شده استقلال در این فصل و همچنین عدم پرداخت شدن قراردادها از سوی باشگاه باعث شد تا بازیکنان استقلال فشار زیادی را تحمل کنند.»


وی افزود: «ضمن اینکه نداشتن زمین تمرین مناسب و همچنین برنامه تمرینی که از سوی کادر فنی تهیه می‌شود در مصدومیت‌ها تاثیر زیادی دارد. استقلال تیم بزرگی است و برنامه تمرینی این تیم باید طبق آخرین متدهای روز دنیا باشد و بازیکنان هم باید شرایط تغذیه و استراحت خودشان را طبق برنامه پیش ببرند. رعایت نکردن به این مسائل باعث می‌شود که بازیکنان درگیر مصدومیت شوند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته