دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1394 - 17:18
باحضور اساتید و دانشجویان دکترای روانشناسی؛

نشست علمی از مدرسه‌ستایی تا مدرسه‌ستیزی در واحد گرمسار برگزار شد

نخستین نشست علمی از سلسله نشست های گروه دکترای روانشناسی تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با عنوان از مدرسه ستایی تا مدرسه ستیزی برگزار شد.
کد خبر : 21054

به گزارش خبرنگار آنا، نخستین نشست علمی از سلسله نشست های گروه دکترای روانشناسی تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با عنوان از مدرسه ستایی تا مدرسه ستیزی با حضور اساتید و دانشجویان برگزار شد.


این نشست که در محل دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و با ارائه گواهی بازآموزی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران برگزار شد دکتر داود معنوی پور مدیر گروه دکترای روانشناسی تربیتی با اشاره به اینکه طیف اندیشه هایی که در حوزه مدرسه وجود دارد طیف گسترده ای است، افزود: ابتدای این طیف ستایشگران نظام مدرسه و در انتهای طیف کسانی که اساسا با نظام مدرسه مشکل دارند و ما آنها را به عنوان مدرسه ستیزان می شناسیم قرار دارند.


معنوی پور افزود: بسیاری از اندیشمندان در اواسط این طیف قرار دارند و باید بپذیریم مدرسه یک نهاد انکار ناشدنی است و اندیشمندان معتقدند اکثر مشکلات بایستی از دوران مدرسه ریشه یابی و حل شود.


مدیر گروه دکترای روانشناسی تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار مدرسه را نهادی مهم و ارزشمند برشمرد و افزود: مدرسه رسالت مهمی برعهده دارد و کارکردهای اجتماعی، سیاسی، اعتقادی، تربیتی و روان شناختی از کارکردهای اساسی یک مدرسه به شمار می روند.


در این نشست علمی دکتر روحانی، دکتر متین و دکتر ابی زاده با بیان مطالب علمی در خصوص مدرسه ستایی تا مدرسه ستیزی به ارائه مطالب خود پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته