دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1396 - 14:49

نظرمحمدی: هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم/امیدوارم بارندگی کمتر شود

سرمربی سپیدرود گفت: جام حذفی جام شگفتی هاست و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیرند.
کد خبر : 210516

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، فردا (شنبه) برگزار می‌شود. علی نظرمحمدی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بعد از روند خوبی که در هفته چهارم و پنجم لیگ برتر داشتیم، به خاطر بازی‌های ملی متاسفانه در بازی‌ها وقفه افتاد. ما هم از این تعطیلات در حد بضاعت‌مان استفاده کردیم. شرایط روحی روانی تیم با توجه به دیدارهای آخرمان خوب است و می‌خواهیم یک عیدی خوب در بازی پیش روی‌مان بدهیم.


او افزود:حریف یک حریف سنتی برای ما محسوب می‌شود. آنها یک مربی با تجربه و کاردان دارند. این تیم سال پیش با ما در لیگ آزادگان حضور داشت که ما به لیگ برتر صعود کردیم. با احترام به ملوان ما می‌خواهیم این بازی را پیروز شویم. از هواداران می‌خواهیم با توجه به جایگاهی که ما در لیگ برتر داریم تنها تیم خودشان را تشویق کنند. هرگونه اهانت به حریف و تیم داوری می‌تواند باعث محرومیت ما شود. در حال حاضر تنها دلخوشی ما هواداران هستند و امیدوارم درک کنند که تیم به آنها وابسته است و به آنها ۱۰۰ درصد نیاز داریم.


سرمربی سپیدرود درباره جذب بازیکنان جدید در تعطیلات لیگ برتر اظهار کرد:بنابر صلاحدید کادر فنی و نیازمان شاید از آنها استفاده کنیم.


نظرمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا به فینالیست شدن در جام حذفی فکر می‌کنند گفت: در جام حذفی باید مرحله به مرحله پیش رفت. اگر بخواهیم بازی‌های آینده را تصویر کنیم و به فینال فکر کنیم اشتباه است. جام حذفی جام شگفتی هاست و اگر حریفی را دست کم بگیریم به مشکل میخوریم. باید برنامه ریزی داشته باشیم.


او در پاسخ به این سوال که آیا بارندگی رشت در بازی آنها تاثیرگذار است بیان کرد: همه می‌دانند سپیدرود بازیکنان تکنیکی در خط حمله دارد و روی زمین بازی می‌کند. فکر کنم کیفیت بازی ما پایین بیاید. امیدوارم بارندگی کمتر شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته