دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1396 - 14:18

سرمربی بادران: هدف اصلی تیم ما صعود به لیگ برتر است/ولخرج نیستیم

سرمربی بادران گفت: اصلی ترین هدف تیم بادران صعود به لیگ برتر است.
کد خبر : 210509

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمد ربیعی سرمربی تیم بادران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان در جام حذفی گفت: با تیم خوب پیکان بازی داریم. امیدوارم که بازی خوبی را شاهد باشیم. جلالی استاد من هستند و ما سعی می کنیم با تیم پر انرژی خودمان به پیروزی برسیم.


وی درباره هدفش در جام حذفی بیان کرد: ما تنها تیم لیگ یک هستیم که در دور اول جام حذفی با تیم لیگ یکی و آن هم در اهواز بازی کردیم. توانستیم ابتدا شهرداری ماهشهر را شکست دهیم ما به دنبال موفقیت در مقابل پیکان هستیم و می خواهیم به این روند ادامه دهیم.


سرمربی تیم بادران درباره احتمال صعود تیمش به لیگ برتر گفت: الان برای صحبت درباره صعود به لیگ برتر زود است ولی به دنبال ادامه روند خوبمان هستیم. از نیم فصل سال گذشته روندمان رو به جلو بوده است. من ۷۰ درصد مجموعه تیم پارسال را حفظ کردم. ما الان در این مقطع بازیکن زیادی جذب نکردیم تا شکل خودمان را حفظ کنیم. تیم ما کم صحبت ولی پر عمل است.


او در خصوص برنامه های تیم بادران در پاسخ به خبرنگار آنا گفت: ما اولویت هایی زیادی داریم که از نظر من اولویت اولویت اول ارائه یک نظم تیمی و نظم بازی است. در راستای همین مسئله، هدفمان صعود به لیگ برتر است. در لیگ یک اکثر تیم ها با هدف گذاری صعود وارد مسابقات می شوند ولی درلیگ برتر هدف‌گذاری‌ها کوتاه‌مدت‌تر است.


سرمربی بادران درباره این مسئله که گفته می‌شود بادران از تیم‌های میلیاردی ایران است، گفت: باید از بخش خصوصی حمایت شود. چون بخش خصوصی از هزینه شخصی هزینه می کند. ما یک تیم متعهد هستیم و ولخرجی نداشتیم. ما نسبت به سال گذشته 25 درصد کاهش بودجه داشتیم و نحوه پرداخت ها در تیم ما ارتباط مستقیمی به عملکرد تیم دارد. هزینه کرد ما خیلی پایین تر از بسیاری از تیم های لیگ یکی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته