دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت و گو با آنا :

سرمایه‌گذاران اسیر قوانین مضر اقتصادی شده‌اند

سرمایه‌گذاران برای فعالیت‌های اقتصادی در ایران چندان تمایلی نداشته چراکه هرساله فضای کسب‌وکار نسبت به سال گذشته دشوارتر شده و قوانین مضر دست و پای فعالان و سرمایه‌گذاران را بسته است
کد خبر : 210483

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص رقابت‌پذیری بودن سرمایه گذاری در اقتصاد ایران به خبرنگار آنا گفت: شاخص جذب سرمایه‌گذاری در ایران از مجموع 138 کشور در حالی به رتبه 87 رسیده که در سال 92، این رتبه 63 بود.
وی ادامه داد: این آمار حاکی از فضای سخت 4ساله کشور بعد از قوانین حاکم بر کسب‌وکار بوده، که به‌جای کاهش ارقام بین‌المللی اقتصادی جایگاه ایران با رکود مواجه شده است.
نماینده مردم در خانه ملت افزود: فضای کسب‌وکار کشور اسیر قوانین مضر اقتصادی شده و امروز قیدوبندهای فراوانی بال پرواز اقتصادی را برای اوج‌گیری جذب سرمایه‌گذاری بسته است.


حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه فضای کسب‌وکار هرسال سخت‌تر از سال گذشته می‌شود ، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران برای فعالیت‌های اقتصادی در ایران چندان تمایلی ندارند، چراکه هرساله فضای کسب‌وکار نسبت به سال گذشته دشوارتر شده و قوانین مضر دست و پای فعالان و سرمایه‌گذاران را بسته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته