دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1396 - 09:08
موسی خانی در بازدید از واحد اصفهان و در پاسخ به آنا:

نقطه قوت فعالیت‌های پژوهشی واحد اصفهان کار گروهی استادان جوان، باتجربه و پیشکسوت است

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت:  در واحد اصفهان(خوراسگان) شاهد انجام تحقیقات کاربردی بسیار زیادی نظیر تحقیقات بر روی بذر و مالچ رسی بودم که به طور قطع در مدیریت جدید دانشگاه، این گونه‌ طرح‌های کلان و ملی، مورد حمایت بیش از پیش قرار خواهد گرفت.
کد خبر : 210451

دکتر مرتضی موسی خانی در حاشیه مراسم معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و در بازدید از پژوهشگاه مرکزی، مرکز تحقیقات گلخانه ای و کارگاه طرح ملی تحقیقاتی مبارزه با ریزگردها با استفاده از مالچ رسی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری آنا مبنی بر افق‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران مدیریتی جدید این دانشگاه گفت: هدف و رویکرد جدید معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی حمایت از تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی و عملیاتی‌ کردن آنهاست.



وی افزود: دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر توسعه تحقیقات کاربردی و تبدیل دانش به ثروت تاکید بسیار دارد، از این رو امیدواریم چند ماه آینده طرح‌هایی که به مرحله تولید محصول رسیده با حمایت معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در مقیاس انبوه تولید و وارد بازار شود.


موسی خانی در پاسخ به سوالی مبنی بر سطح کیفی فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) گفت: این واحد دانشگاهی در زمینه پژوهش یکی از موفق ترین و منحصر به فرد‌ترین دانشگاه‌های کشور در حوزه پژوهش است و از بازدید امروز بسیار مشعوف شدم چون در بسیاری از موارد چند گام از دانشگاه‌های دیگر جلوتر هستید و این حاصل توانمندی و دلسوزی استادان و حمایت‌های بسیار خوب مسئولان این واحد دانشگاهی از طرح های پژوهشی است.


وی گفت: نقطه قوت و ویژگی منحصر به‌ فرد فعالیت‌های پژوهشی واحد اصفهان وجود استادان باانگیزه و علاقه مند و اتحاد بین استادان جوان و استادان باتجربه و پیشکسوت در انجام طرح‌های مختلف پژوهشی است که این واحد را از سایر دانشگاه‌های کشور متمایز ساخته است.


معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از هر ایده و طرحی که قابلیت تبدیل شدن به محصول را دارا باشد حمایت و پشتیبانی می‌کنیم و دانشجویان خلاق و دارای ایده های نو، بدون دغدغه و نگرانی از آینده و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی می توانند منشاء خدمات مفیدی در جامعه باشند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته