دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تولید «هفت روز و نیم» به روایت احمد اطراقچی/ حضور در جشنواره فیلم فجر

فیلم سینمایی «هفت روز و نیم» به کارگردانی مشترک احمد اطراقچی و علیرضا عطاالله تبریزی برای جشنواره سی و ششم فیلم فجر تولید خواهد شد.
کد خبر : 210447

احمد اطاقچی؛ کارگردان این فیلم در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی آنا از تولید فیلمنامه جدید خود با عنوان «هفت روز و نیم» برای جشنواره سی و ششم فیلم فجر خبر داد و گفت: فیلمنامه کامل را به ثبت رسانده ایم و در تدارک مراحل اولیه برای ساخت آن هستیم.


وی ادامه داد: هنوز درخواست پروانه ساخت نکرده ایم اما می توان گفت که در مراحل نهایی پیدا کردن اسپانسر و مشارکت هستیم و زمانی که اسپانسر مشخص شود، برای درخواست پروانه ساخت اقدام خواهیم کرد.


اطراقچی بیان کرد: این فیلمنامه به صورت مشترک توسط من و علیرضا عطاالله تبریزی نوشته شده و قرار است به صورت مشترک هم آن را کارگردانی کنیم.


وی در خصوص آغاز رسمی تولید فیلم عنوان کرد: پیش تولید را برای مهرماه آغاز میکنیم. برای بازیگران هم فکرایی انجام شده اما هنوز نهایی نشده است و به زودی بازیگران را اعلامی خواهیم کرد.


این کارگردان درباره داستان فیلم «هفت روز و نیم» گفت: این فیلم، یک فیلمنامه اجتماعی دارد و در مورد یک خانواده ای است که قرار به مهاجرت دارند و می خواهند از ایران بروند اما یک قانون کل زندگی آن ها را به هم می ریزد و بعد متوجه می شوند که میان خودشان هم دچار یک مسایل و اختلافاتی هستند.


احمد اطراقچی در آخر بیان کرد: این دومین همکاری مشترک من و آقای تبریزی است و بیش از این یک فیلم بلند دیگر را با هم کار کرده ایم که تقریبا مراحل نهایی آن رو به اتمام است.


انتهای پیام/

برچسب ها: تولید فیلمبرداری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته