دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«آزارگر» به جشنواره سی و ششم فجر می آید

فیلم سینمایی «آزارگر» به کارگردانی محمدرضا بیاتی و تهیه کنندگی محمد احمدی برای حضور در جشنواره سی و ششم فیلم فجر آماده می شود.
کد خبر : 210441

محمد احمدی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی آنا از آخرین تصمیمات برای فیلم سینمایی «آزارگر» خبر داد و گفت: هنوز به تصمیم قطعی برای پیش تولید فیلم نرسیدهایم و باید جلساتی با کارگردان بگذاریم و به نتیجهای قطعی برای تولید برسیم.


وی ادامه داد: بعد از نتیجه گرفتن از جلسات با محمدرضا بیاتی، پیش تولید را به صورت جدی آغاز خواهیم کرد و قطعا هم می خواهیم فیلم را به جشنواره برسانیم. امیدواریم که سریعتر تصمیم بگیریم.


وی افزود: این پروژه اولین اثر بلند سینمایی این کارگردان است و در گونه اجتماعی ساخته میشود و داستان دختری است که دچار مشکلاتی می شود.


احمدی در خصوص لوکیشن و بازیگران این فیلم توضیح داد: این فیلم در تهران مقابل دوربین میرود و دارای ۶ شخصیت اصلی است که به زودی با بازیگران و دیگر عوامل این اثر سینمایی قرارداد بسته می شود.


این تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه تمام فیلم در تهران جلوی دوربین می رود، توضیح داد: هنوز زمان دقیقی برای آغاز فیلمبرداری در نظر گرفته نشده است اما بی شک برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته