دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1396 - 17:20
گسترش‌فولاد صفر - پرسپولیس 3

آتش بازی سرخ‌ها در تبریز/ پرسپولیس صدرنشین شد

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل گسترش فولاد به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
کد خبر : 210415

به گزارش گروه ورزشی آنا،تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار معوقه خود در هفته پنجم در حالی در تبریز مقابل گسترش فولاد به میدان رفته است که با تشخیص برانکو ملی‌پوشان این تیم در ترکیب اصلی سرخ‌ها قرار نگرفتند.



ترکیب گسترش فولاد تبریز:




فرناندو دخسوس، سیدمحسن حسینی، دراگان ژارکوویچ، میلاد فخرالدینی، احمدرضا زنده‌روح، آندرانیک تیموریان، محمد خرم‌الحسینی، حسین ابرقویی( سامان نریمان جهان - 75)، یوسف سیدی، امید جهانبخش(ادسون هنریکه - 66) و رضا خالقی‌فر
سرمربی: لوکا بوناچیچ





ترکیب پرسپولیس:




علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، صادق محرمی(محسن مسلمان - 46)، وحید امیری( سیامک نعمتی - 84) ، فرشاد احمد‌زاده، گادوین منشا( مهدی طارمی - 64) و علی علیپور
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ





دقیقه 2: پرسپولیس روی حملات خود موفق شد در همین دقایق ابتدایی به سه کرنر پیاپی دست یافت و حریف را تحت تاثیر قرار داده است.




دقیقه 12: دو تیم به هیچ عنوان نتوانسته اند در این دقایق عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته و پاس های اشتباه و ارسال های بی هدف از جمله اتفاقات این دقایق بوده است.




دقیقه 14: اشتباه صادق محرمی که قصد دریبل مهاجم روبروی خود را داشت و با متوقف کردن حریف، یک خطا به سود گسترش و کارت زرد را نصیب مدافع راست سرخپوشان کرد.




دقیقه 19: ارسال وحید امیری از سمت چپ و در شرایطی که فرشاد احمدزاده هیچ مدافعی را در کنار خود مزاحم نمیدید، ضربه سرش را با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت کرد.




دقیقه 27: حرکات پرسپولبسی ها در محوطه جریمه در نهایت با پاس رو به عقب منشا برای کامیابی نیا همراه بود که ضربه این بازیکن راهی کرنر شد. روی ارسال کرنر هم منشا با ضربه سر توپ را راهی اوت کرد.




دقیقه 32: ارسال از سمت راست اینبار با ضربه شجاع خلیل زاده همراه شد که توپ در آخرین لحظه با برخورد به تیرک دروازه راهی به چارچوب نیافت تا شانس گلزنی برای مدافع پرسپولیس از بین برود.




دقیقه ۳۶:حرکت انفرادی جهانبخش با شوت این بازیکن همراه شد اما علیرضا بیرانوند این توپ را به راحتی مال خود کرد.




دقیقه 1+45: ارسال بلند ضربه اوت با ضربه سر کامیابی نیا به سادگی در اختیار دخسوس قرار گرفت تا در نهایت دو تیم بدون گل به کار خود در نیمه اول خاتمه دهد.




دقیقه ۵۰: ارجمندیان سانتری روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که این توپ توسط مدافعان پرسپولیس دور شد.




دقیقه ۵۵:سانتر خطرناک فرشاد احمدزاده با ضربه سر علی علیپور همراه شد اما ضربه این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه گسترش به بیرون رفت.




دقیقه ۵۶:کریم باقری مربی تیم پرسپولیس به دلیل اعتراضی که به قضاوت بازی داشت توسط بنیادی فر داور بازی از کنار زمین اخراج شد.




دقیقه ۶۰:گادوین منشا مهاجم تیم پرسپولیس بهترین موقعیت را از دست داد. پاس وحید امیری به این بازیکن رسید اما ضربه سر منشا از بالای دروازه به بیرون رفت.




دقیقه ۶۸:سانتر میلاد فخرالدینی روی دروازه پرسپولیس فرود امد اما خلیل زاده این توپ را قبل از بازیکنان دیگر از محوطه خطر دور کرد.




دقیقه ۷۱:حرکت فوق العاده مهدی طارمی در درون محوطه هجده قدم گسترش فولاد باعث شدتا مدافعین این تیم دچار مشکل شود و پاس این بازیکن به علیپور رسید تا او دروازه این تیم تبریزی را باز کند.




دقیقه ۷۳:با اشتباه فخرالدینی فرشاد احمدزاده در موقعیت خوبی صاحب توپ شد و برای دومین بار دروازه تیم گسترش فولاد را باز کرد.




دقیقه 76:مهدی طارمی با حرکتی خوب دروازه تیم گسترش فولاد را برای سومین باز کرد.




دقیقه ۸۱:فرار حسین ماهینی با سانتر خوب این بازیکن همراه شد اما ضربه طارمی راهی به چارچوب نداشت.




دقیقه ۸۲:اشتباه بیرانوند باعث شد تا خالقی فر با دروازه خالی پرسپولیس همراه شد اما ضربه کم جام این بازیکن راهی به دروازه پرسپولیس نیافت.




دقیقه ۸۴:ضربه ایستگاهی گسترش فولاد با ضربه ناامید کننده خالقی فر همراه شد و این توپ از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.




دقیقه ۹۰:حرکت سیامک نعمتی در محوطه جریمه گسترش فولاد ثمری نداشت و بازیکنان این تیم توپ را دور کردند.




دقیقه ۳+۹۰:سانتر بلند تیموریان روی سر خلیل زاده فرود آمد اما این توپ به جایی نرسید تا این مسابقه با پیروزی سه بر صفر پرسپولیس به پایان برسد.











انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته