دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آمار فروش گیشه به روایت آنا ؛

کم فروشی «تابستان داغ» در روزهای آخر تابستان

فیلم سینمایی «تابستان داغ» با وجود جوایز متعددی که از سی و ÷نجمین جشنواره فیلم فجر به دست آورد اما به دلیل فصل نامناسب اکران تاکنون در گیشه شکست خورده است.
کد خبر : 210275

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، فیلم سینمایی «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز از روز گذشته؛ 16 شهریور ماه اکران عمومی خود را آغاز کرد و در شبی که گذشت با یک سالن سینمایی یک میلیون و 421 هزار تومان فروش کرده است.


فیلم سینمایی «تابستان داغ» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد که از هفته گذشته اکران عمومی خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است با 53 سالن سینمایی به فروش 284 میلیون و 109 هزار تومانی دست یافته است.


فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» به کارگردانی مهران مدیری در 6 هفته اکران و با تعداد 123 سالن سینمایی به فروش 8 میلیارد و 307 میلیون و 191 هزار تومان دست یافته است.


همچنین در کنار آن فیلم سینمایی «اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی در 11 هفته اکران و با در اختیار داشتن 82 سالن سینمایی 9 میلیارد و 318 میلیون تومان فروش کرده است.


فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری که 4 هفته از اکران خود را در 106 سالن سینمایی پشت سر گذاشته است تاکنون به فروش یک میلیارد و 849 میلیون و 103 هزار تومان دست یافته است.


همچنین فیلم سینمایی «رگ خواب» ساخته حمید نعمت‌اله با گذشت 11 هفته از اکران در 35 سالن سینمایی تاکنون فروشی بالغ بر 4 میلیارد و 497 میلیون تومان داشته است.


در کنار این فیلم‌ها، فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان با 5 هفته اکران و 66 سالن سینمایی نزدیک به 865 میلیون تومان فروش داشته است.


فیلم سینمایی «پا تو کفش من نکن!» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش با 62 سالن سینمایی در 6 هفته اکران یک میلیاردی شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته