دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1396 - 09:31
درخشش واحد ایلام در دهمین جشنواره تیتر10

رتبه اول نشریات برگزیده ادبی به «فصل قلم» رسید

مجله ادبی فصل قلم به مدیرمسئولی یاسر بابایی در بخش نشریات برگزیده ادبی دهمین جشنواره نشریات دانشجویی سراسر کشور(تیتر10) حائز رتبه اول و نشریه اندیشه نو به مدیرمسئولی رضا امین پور در بخش نشریات برگزیده سیاسی به رتبه سوم دست یافت.
کد خبر : 210270

به گزارش خبرنگار آنا از ایلام، معاون دانشجویی فرهنگی واحد ایلام با بیان این مطلب تصریح کرد: مجلات و نشریات دانشجویی در چند سال اخیر در واحد ایلام از لحاظ کمی و کیفی رشت کم نظیر داشته اند و این روند ادامه دارد.


نصرت الله حیدری بیان کرد: اکنون 12 نشریه دانشجویی در واحد ایلام در حال انتشار است و در طی سال های گذشته با برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه ارتباطات و روزنامه نگاری، برگزاری نشست با اصحاب رسانه استان و حمایت مادی و معنوی از دانشجویان فعال در این حوزه رسانه و نشریات دانشجویی فعالیت دوچندانی در این حوزه انجام شده است.


وی گفت: رویکرد حوزه دانشجویی فرهنگی حمایت از فعالیت های فرهنگی و رسانه ای دانشجویان است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد درخشش بیشتر نشریات دانشجویی واحد ایلام و به تبع آن رونق دوچندان مطبوعات استان ایلام باشیم.



بیشتر نیز مجله فصل قلم و اندیشه نو توانسته بودند در نخستین جشنواره نشریات دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی کشور به عنوان نشریات برگزیده ادبی و سیاسی کشور برای استان ایلام و واحد ایلام افتخارآفرینی کنند.


فصل قلم تنها مجله ادبی استان ایلام است که در جشنواره تیتر10 توانست لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس جشنواره را از آن خود کند.


یاسر بابائی به خبرنگار آنا گفت: فصل قلم آغاز فصلی تازه در فضای روزنامه نگاری ادبی در استان ایلام است.


مدیر مسئول نشریه ادبی فصل قام و برگزیده جشنواره تیتر 10 اظهار کرد: در این نشریه با تاکید بر ادبیات داستانی استان ایلام، سعی کردیم علاوه بر ارائه نظریات نوین ادبیات جهان، نویسندگان و شاعران کمتر دیده شده هم استانی را کشف کرده و آنها را به جامعه ادبی معرفی کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته