دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری مسابقه نقاشی فرزندان کارکنان واحد کرمان به مناسبت دهه ولایت

به منظور ترویج روحیه نشاط و شادابی و تحقق فرهنگ ناب اسلامی، مسابقه نقاشی با موضوع نماز، ولایت و غدیر با حضور رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان کرمان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در واحدهای دانشگاهی استان، معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرمان و فرزندان کارکنان و استادان این واحد برگزار شد.
کد خبر : 210232

به گزارش آنا، این مراسم که به همت اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاداسلامی استان کرمان در نگارخانه حافظ این واحد برگزار شد، با حضور چشمگیر فرزندان کارکنان و استادان دانشگاه همراه بود.


حجت الاسلام علی حسینی سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاداسلامی واحد کرمان در حاشیه این مسابقه با تشکر از زحمات فاطمه کلانترزاده کارشناس اقامه نماز این واحد برای برگزاری این مسابقه، به استقبال چشمگیر فرزندان کارکنان و استادان واحد کرمان از مسابقه نقاشی اشاره کرد و گفت: این مسابقه معنوی با هدف تشویق و ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان، آشنایی با مناسبت های مذهبی، اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و بهره‌گیری از ذهن خلاق کودکان در ترسیم زیبایی‌های اسلام برگزار شد.



حسینی بر نقش دانشگاه آزاد اسلامی در اعتلای ترویج فرهنگ اسلامی تاکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با اعتقاد به وفاق، همدلی و هم اندیشی عمومی برای دستیابی هرچه بیشتر به توسعه علمی، آموزشی و اعتلای فرهنگی و ترویج فرهنگ اسلامی ، تمام ظرفیت های خود را در جهت دستیابی به دانشگاهی تمدن ساز، پویا و بالنده بکار بسته است.


براساس این گزارش این مسابقه در 2 گروه سنی 9-6 سال و 12-9 سال با موضوع نماز، ولایت و غدیر برگزارشد و درنهایت با نظر هیات داوران 3 نقاشی به عنوان آثار برگزیده اول تا سوم انتخاب و معرفی خواهند شد.


در پایان با اهدای جوایز ارزنده از فرزندان کارکنان واحد کرمان که در این مسابقه شرکت نموده بودند، تقدیر شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته