دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1394 - 16:33
برای نخستین بار؛

تمامی گروه‌های آموزشی واحد گرمسار در ترم تابستان دروس تخصصی و عمومی ارائه کردند

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از برگزاری نیمسال تابستان ۹۴ این واحد دانشگاهی برای همه مقاطع تحصیلی خبر داد.
کد خبر : 21017

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سید محمد مهدی حمدی با اشاره به بخشنامه سازمان مرکزی در خصوص الزام واحدهای دانشگاهی به برگزاری ترم تابستان افزود: مدت زمان برگزاری نیمسال تحصیلی تابستان ۸ هفته و تعداد واحدهای درسی قابل ارائه برای دوره‌های کاردانی و کار‌شناسی تا سقف ۱۰ واحد، برای دوره کار‌شناسی ارشد و دکترای حرفه ای تا سقف ۶ واحد درسی و دکترای تخصصی سقف 4 واحد درسی خواهد بود.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار خاطرنشان کرد: دانشجویان دارای معدل بالا‌تر از ۱۷ در نیمسال قبل و دانشجویانی که در نیمسال تابستان۹۴ فارغ التحصیل می‌شوند مجاز به اخذ ۱۲ واحد درسی و همچنین دانشجویان مقطع ارشد نیز مجاز به اخذ ۶ واحد درسی از گروه عمومی و تخصصی هستند.


وی با توجه به آمادگی کامل این واحد دانشگاهی برای برگزاری نیمسال تحصیلی تابستان در سال جاری افزود: تمامی گروه های آموزشی با ارائه همه دروس تخصصی و عمومی تئوری و عملی آماده پذیرش دانشجویان میهمان از دیگر واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی خواهند بود.


حمدی با توجه به زمان انتخاب واحد ترم تابستان خاطر نشان کرد: انتخاب واحد نیمسال تابستان ۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در روزهای 16 تا 28 خرداد برگزار و بازه برگزاری کلاس‌های درسی از هفته اول تیر لغایت آخر مرداد خواهد بود. همچنین امتحانات این نیمسال از تاریخ یکم تا دهم شهریور برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته